IBAN-tilinumero??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AAPEE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AAPEE

Vieras
Vanhempainraha hakemukseen täytyy laittaa IBAN-tilinumero sekä BIC-pankkitunniste. Ton BIC-pankkitunnisteen löysin verkkopankista tilini tiedoista, mutta en tota IBAN:ia.. Mikähän se mahtaa olla ja mistä löydän sen?

Jos joku ystävällinen tietävä kertois, kiitos kovasti!

Alkuperäinen kirjoittaja AAPEE:
Vanhempainraha hakemukseen täytyy laittaa IBAN-tilinumero sekä BIC-pankkitunniste. Ton BIC-pankkitunnisteen löysin verkkopankista tilini tiedoista, mutta en tota IBAN:ia.. Mikähän se mahtaa olla ja mistä löydän sen?

Ne osaa kyl kelas muuttaa tilinumeron IBANiksi.. Mä oon laittanu tilinumerot kaikkiin kelan hakemuksiin ihan normisti, eikä ole mitään nokan koputtamista ollu..

Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:
Alkuperäinen kirjoittaja AAPEE:

Ne osaa kyl kelas muuttaa tilinumeron IBANiksi.. Mä oon laittanu tilinumerot kaikkiin kelan hakemuksiin ihan normisti, eikä ole mitään nokan koputtamista ollu..

Mulle tuli siis lisäselvitys, kun laitoin aluksi normaalisti vaan sen tilinumeroni siihen hakemukseen. Nyt pitäs sitten laittaa IBAN:ina. Mut riittäisköhän se, että laitan tilinumeroni ihan normaalina ja sit lisäks ton BIC-pankkitunnisteen koska sen löysin sieltä verkkopankin omista tiedoista..?

Yhteistyössä