Iäkkään naisen rinnat

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä jo ikämies mutta naisten rinnat kiinnostaa. Mieli on kuin orivarsalla. Rintoja seuraan ja näen kaikenkokoisia,pieniä, pystyjä,veteliä, suuria, erikookoisia, riippuviajne..naiset yrittää liiveillä saada ihannerinnat kuten joillakin parikymppisillä.
Henkilökohtainen kiinnostukseni on naapurin leskirouva ikä öähellä 70 vuotta. Hän oleilee kotona ja meillä kylässäkin t-paita päällä ilman rintaliivejä. On muuten kiihottava näky kun jo latistuneet vähän pitkälle alas venyneet tissit näkyy paidan alta. Tissien kookkaat nisät törröttää lähellä kainaloiita. Aivan kuin kutsuisivat tule ja puristele meitä.

• Tykkää
Reactions: Ukkomies69
vierailija
Tänään naapurin 70 vuotias leskirouva oli meillä kahvilla.. Vaimoni ja leskirouvan avomies iltapäiväkahvilla , juteltiin niitä näitä jopa seksiäkin..

Leskirouvalla oli tiukka neulepusero yllään, josta näkyi ne lituskaiset tissit kainaloon päin nätisti kääntyneenä. Aivan selvästi ilman trinraliivejä, kyllä kiihotti katsella ja ajatella kun saisi rutistaa paljasta tissiä.
Heidän lähtiessään halattiin pitkään ja minun käteli ylettyi selän takaa rouvan oikeanpuoleiselle tissille. Rutistin tissiä pitkään eikä hän vastustellut yhtään.
Luulen jotta me tykätään toisistamme, aika näyttää kuinka edetään.
Kiihottava mukava tunne paranee koko aja n.

• Tykkää
Reactions: Ukkomies69
vierailija
Ei kiinnosta isot riippurinnat eikä silikonit. Olen enemmän naisen pyllyä ihaileva. Pienemmät tissit myös paremmat.

Tähän liittyy se että rinnakkaat naiset, vaikka ne rinnat olisivatkin houkuttelevat, eivät tunne mitään rinnoillaan eivätkä nänneillään.

Turha niitä on suukotella/pussailla/helliä/puristella, kun ei se nainen tunne mitään.

Minä teen mielelläni kaikkea yllä mainittuja, mutta kun se on aivan turhaa, niin isoilla rinnoilla ei ole mitään merkitystä.

Yhteistyössä