hyytikyppyselle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
Olen aika vähän täällä ollut,mutta en ymmärrä miksi ylpeillä juomisella?? Itse olen tosi epätasapainossa ollut juomisen suhteen, ja nykyään se on hallinnassa,mutta en ole tosiaan ylpeä niistä ajoista kun join oikein paljon...
Käsitin että sinulla on lapsia? Miten he voivat? Voimia,mutta ei ummarra tuota ylpeilyä...........

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Olen aika vähän täällä ollut,mutta en ymmärrä miksi ylpeillä juomisella?? Itse olen tosi epätasapainossa ollut juomisen suhteen, ja nykyään se on hallinnassa,mutta en ole tosiaan ylpeä niistä ajoista kun join oikein paljon...
Käsitin että sinulla on lapsia? Miten he voivat? Voimia,mutta ei ummarra tuota ylpeilyä...........

Käsityksesi jossain asioissa on tosiaan täysin väärässä! Ehkä kantsis olla vähemmän utelias kun ei mistään mitään tiiä!

kyllä täällä katsellessa aina jonkun käsityksen saa...olen pahoillani hyytikyppynen,en tiennyt tuosta asiasta, mutta eipä asiat kovin henkkoht. ole enää täällä netissä...........

En tuomitse tai moralisoi ketään enkä kenenkään tekemisiä,mutta sehän on hyvä asia että jotkut ymmärtävät olla raittiita lasten kanssa niin kuin hyytikyppynen on tehnyt ja nythän hän vain tuhoaa omaa elämäänsä ja läheistensäkin jollain tasolla.Itse olen ollut ennen aika kova juomaan ja minäkään en niistä ajoista halua enkä pysty puhumaan tai edes kirjoittamaan ja tiedän kuinka vaikea on se tie joka täytyy kulkea raitistuakseen,jokaisesta viikonlopusta jonka selvinpäin vietän olen kiitollinen.Tovon kaikkea hyvää hyytikyppyselle tässä elämässä!

Yhteistyössä