Hyvvee huomenta..Gutten morgon :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wolt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wolt

Tunnettu jäsen
17.05.2009
3 950
186
63
:wave: Mikäs boogie?

Täällä kukutaan jo ylhäällä ja leipätaikina nousemassa kun ei jaksanu enää jännitykseltä nukkua ja mieskin lähti töihin. Toista kaffe kuppia kitusiin.

Hyvää huomenta!

Aamukahvetta,töihin menoa..Mä olen opopinut jotain näiden kahden ja puolen iikon aikana: en enää jännitä kovin kauheesti,kun astun vieraaseen taloon / toisten kotiin siivoomaan..Alkuun mua pelotti..Vielä kun sais saunottelupäivistä sen ylimääräsen jännityksen pois,niin hyvä ois.

Kohta pitää herätellä rintaperillisiä..mutta sitä ennen kerkeen hyvinkin juomaan toisenkin kupin kahvia..=)

Huomenta!

Woltille onnea uudesta kodista!

Työharjoittelu jatkuu..tänään vielä aamuvuoro, loppuviikko iltaa.
Vähän jänskättää miten paljon se eroaa kun eilen "pelottelivat" että vaan tämä päivä aikaa opetella yhen hommelin toimintaa.. :)
Pitää vaan yrittää parhaansa ja kysyä apua. (Ja toivoa ettei sotke koko hommaa ihan kokonaan..)
Päätä yrittää alkaa särkemään :(

Huomenta!

Woltille onnea uudesta kodista!

Työharjoittelu jatkuu..tänään vielä aamuvuoro, loppuviikko iltaa.
Vähän jänskättää miten paljon se eroaa kun eilen "pelottelivat" että vaan tämä päivä aikaa opetella yhen hommelin toimintaa.. :)
Pitää vaan yrittää parhaansa ja kysyä apua. (Ja toivoa ettei sotke koko hommaa ihan kokonaan..)
Päätä yrittää alkaa särkemään :(

Tack :)
Minkä alan työharjoittelu? :hug: eiköhän se suju :) itelläni eka vuoro yksin illassa oli yhtä paniikkia mutku sai hommat hanskaan ni kyllä se siitä rupee rullaamaan :)

Tässä kuuntelen kun vauva kiehnää kopassaan et herääkö lopillisesti vai,jatkaako uniaan. Aamupalalle tekis jo mieli ja KAHVIA tarttis saada. Äippälomapäivä siis edessä 2lapsen kanssa kotona nautin olostani.

Onnea uudesta ja omasta kodista. Kaikille tasapuolisesti hyvää ti päivää <3.

Huomenta!

Täällä syyslomailu jatkuu =) Muut nukkuvat vielä ja mä istun täällä hiljaisuudessa kahvikupposen kera. Taidanpa hilpasta kohta aamulenkille, kun ei näköjään sada.
d055.gif

Onnea uudesta kodista wolt ja vg :flower:

Huomenta Huomenta!
Täällä unihiekkaa vielä silmissä, kun uusi "kämppis" kohisee niin kovaa tuolla makkarissa ettei oikein unta saanut :( On siis asunnossa kuivatuslaite putkivuodon takia.
Onnea uuden kodin hankkijoille ja muille muksaa työpäivää :flower:!

Hyvää huoomenta! Väsynyt fiilis kun päätin viksuna ottaa miestä töistä (oli taas näitä ihmisyyttä vastaan olevia päivä ja päästiin koisimaan kahden aikaa yöllä) aamulla raasu 8.00 lähti ja 01.00 tuli takas.. : /

Nyt kohta viemään likka tarhaan ja vanhempain varttiin, siellä onki hyvä fiilis ku toinen nuokkuu papereita vasten :laugh:

Siivousta ja varmaan leivontaa kuuluu tähän päivään. Ja ulkoilua tietty, jos ei ihan kamalaa säätä lupaa...

Yhteistyössä