Hyvinkään sairaala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
entäs onko tällä puolella kokeineita?
heippa. olen juuri muuttanut hyvinkäälle ja synnytys lähenee.. olisiko täällä "konkareita" jotka voisi kertoa miten siellä homma pelittää? saako esim. vauvaa yöksi hoitajille tms. onko hyviä kätilöitä/lääkäreitä tms. saako kivunlievitystä helposti vai joutuuko taistelemaan siellä. onko siellä perhe huoneita tms? kertokaa mitä teille tulee mieleenne.
kiitos jotka viitsitte vaivautua raapustamaan minulle vastauksia. :flower:

Kaksi olen Hyvinkäällä saanut, kuopuksen marraskuussa. Paikkana aivan mahtava mun mielestä. Kodinomainen. Ainakin mä sain lapsen yöksi hoitajille kun pyysin, että saisin nukkua. Kivunlievitystä sai ihan mitä halus. Kokeilin ammettakin. Ja epiduraalin saa käsittääkseni aina halutessaan (siis jos ei kohdunsuu ole liikaa avautunu), ei oo tarvinnu mistään taistella. Kätilöt ja lääkärit ihan ok, osa aivan mahtavia tyyppejä vaikka mahtuu joukkoon pari vähän nuivempaakin tyyppiä.
Perhehuoneita ei muistaakseni ole kun yksi mtta jos ei ole ruuhkaa niin voivat tehdä tavallisestakin huoneesta perhehuoneen. Esiklisen kohdalla opastettiin tosi hyvin kaikki hoito- ja imetysjututmut tän kakkosen kophdalla ei niinkään. En kyllä olis enää opastusta tarvinnukkaan. Vaqikka varmasti pyytäessä olis ohjausta saanu.
Jos vielä kolmannen tekisin niin aivan ehdottomasti menisin Hyvinkäälle. Myös äippäpoli mun mielestä toiminut tosi hyvin.

Myös kaksi lasta synnyttäneenä edellinen vastaaja aika hyvin tiivisti asian. Äitipoli toimi hyvin, molempien kanssa seurannassa. Ensimmäisen lapsen kohdalla neuvottiin kädestä pitäen. Toisen kanssa apua olisi saanut varmasti halutessa. Kolmatta menen synnyttämään elokuussa mikäli kaikki menee hyvin. Synnytyksissä toimi kaikki hyvin sekä kätilöt olivat mukavia ja vauvan saa ottaa viereen mikäli haluaa. Minulla syntyivät molemmat yöllä niin halusin levätä ne muutamat tunnit ja aamulla sain vauvat viereen. Oma toive.

Yhteistyössä