Hyvien vaatteiden kirppis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Missä on myynnissä kirppiksellä tai vastaavalla hyviä ja 1euroa kalliimpia vaatteita? Kävin viime viikonlopulla kiertelemässä pari kirpparia ja itsekin vein vaatteita yhdelle. Hintataso oli 0,5e-2e luokkaa ja vaatteetkin sen mukaisia. Moni myyjä sanoi myyvänsä paremmat vaatteet muualla. Huuto.net toki mainittiin, mutta onko muita paikkoja missä ostaa ja myydä parempia vaatteita? En nyt tarkoita kohtuuttoman kalliita, mutta keskihintaisia vähänkäytettyjä merkkivaatteita. Huutiksessa olen myynyt itsekin, mutta olisi kiva myydä enemmän kerralla ja helposti ilman joka paidan postitusta erikseen.

Olen kerran koittanut myydä täysin käyttämättömiä vaatteita 2-3e hintaan eikä kelvanneet kenellekkään....Mieluummin ostetaan niitä huonokuntoisia kuin ihan kunnon tavaraa.

naapurikaupungissa on yksi sellainen pesula, jonka yhteydessä on second hand shop. Kivaa siinä on se, että samankokoiset vaatteet olivat samassa rekissä ym. Myyjä tais ottaa provikan ja itse tarkistaa mitä ottaa myyntiin. taispa vielä silittää vaatteet ennen esillepanoa. Mutta sellaisessa hintataso on kova... mutta kai sitten sellaiset tykkää, jotka ei tavalliselle kirppikselle jaksa lähteä penkomaan. mä tykkään itse enempi siitä penkomisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Olen kerran koittanut myydä täysin käyttämättömiä vaatteita 2-3e hintaan eikä kelvanneet kenellekkään....Mieluummin ostetaan niitä huonokuntoisia kuin ihan kunnon tavaraa.

ehkä väri, tyyli ja koko eivät olleet sopivia mahdolliselle ostajalle. Kirppiksillä on paljon kokoa 34/36 myynnissä ja 38/40 ei juurikaan näy.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

ehkä väri, tyyli ja koko eivät olleet sopivia mahdolliselle ostajalle. Kirppiksillä on paljon kokoa 34/36 myynnissä ja 38/40 ei juurikaan näy.

kaikkia kokoja oli ja aivan huippu muotia....ne oli kaikki vaatteita joita on käytetty esim. kuvauksissa. samoja vaatteita ostetaan ihan kaupoista.

Yhteistyössä