Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mä keitän kattilassa. Teen niin että laitan yhden täyden tuttipullollisen vettä ja desilitran hiutaleita. Yleensä neljääviljaa. Kippaan hiutaleet jo kylmään veteen ja annan kiehua tovin. Tulee musta vaivattomammin kuin mikropuuro, ei tarvi vahtia ylikuohumisia. Ja kun laittaa hiutaleet jo kylmään veteen, tulee paljon pehmeämpi puuro.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mä keitän kattilassa. Teen niin että laitan yhden täyden tuttipullollisen vettä ja desilitran hiutaleita. Yleensä neljääviljaa. Kippaan hiutaleet jo kylmään veteen ja annan kiehua tovin. Tulee musta vaivattomammin kuin mikropuuro, ei tarvi vahtia ylikuohumisia. Ja kun laittaa hiutaleet jo kylmään veteen, tulee paljon pehmeämpi puuro.
Mä laitan muuten kans kylmään veteen hiutaleet, on tosiaan huomattavasti pehmeempää puuroa!
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mie kans, mutta en laita noin paljoa hiutaleita kahteen desiin vettä, ei söis meillä noin paksua puuroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mä keitän kattilassa. Teen niin että laitan yhden täyden tuttipullollisen vettä ja desilitran hiutaleita. Yleensä neljääviljaa. Kippaan hiutaleet jo kylmään veteen ja annan kiehua tovin. Tulee musta vaivattomammin kuin mikropuuro, ei tarvi vahtia ylikuohumisia. Ja kun laittaa hiutaleet jo kylmään veteen, tulee paljon pehmeämpi puuro.
Mä laitan muuten kans kylmään veteen hiutaleet, on tosiaan huomattavasti pehmeempää puuroa!
Mie kans, mutta en laita noin paljoa hiutaleita kahteen desiin vettä, ei söis meillä noin paksua puuroa.