hyviä ja huonoja puolia,jos kolmannella lapsella tulisi iso ikäero sisaruksiinsa?

p
kaikilla ikäeroilla on hyvät ja huonot puolet...meillä tulee ekan ja tokan välillä olemaan ainakin se 3.5v ikäeroa..minusta hyvät puolet siinä on se että ensimmäinen on saanut olla ihan rauhassa vanhempien keskipiste..sitten seuraavakin saa omaa aikaa kunnolla ja toinen jo hieman ymmärtää odottaa.

sommarcat
Itse perheen kuopus, välit isompiin sisaruksiin 7,5 v ja 10v. No en mä osaa sanoa muuta huonoa puolta kun sen, että kaipasin lapsena sitä, että olis leikkiseuraa. Mutta sitähän sitten oli naapurin lapsista. Hyviä puolia taas oli vaikka kuinka paljon. Oikeesti ei kannata miettiä erikseen hyviä ja huonoja puolia. Lapsi elää siinä ympäristössään mihin hän syntyy, eikä osaa miettiä asioita niin monimutkaisesti kuin aikuiset. Itse olin todella tyytyväinen lapsi.

Tää mietityttää muakin... Meillä 2v4kk ja 7kk tytöt, ja JOS joskus tulee vielä yksi niin siihen menee vuosia. Mietityttää että jäiskö se kolmas sitten pahasti isosiskojen tiiviin suhteen ulkopuolelle?

Yhteistyössä