M
momo
Vieras
Eli miulla ois 2-vuotias tyttö joka ei suostu potalle... Miten opetan sen kuvaksi? Oisko kellään antaa minulle hyviä vinkkejä/keinoja??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Samaa pohdin ja ikää tytöllä 2v. Käy kyllä potalla joskus pyydettäessä tms. mutta ei sinne aina mitään tule. Mutta sitten kun pissaa vaippaan, niin ilmoittaa "pissa tuli" ja alkaa repimään vaippaa pois ja uutta tilalle. Samoin "kakka tuli" kyllä ilmoittaa heti. Mutta vaikka olen nähnyt (ja haistanut) että nyt taitaa olla kakka tulossa ja vienyt tytön potalle/WC renkaalle, niin ei tee kakkaa sinne. Istuskelee hetken ja sanoo, "ei tule". Sitten 5min päästä kakka tulee vaippaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lakkaat ostamasta vaippoja.
Alkuperäinen kirjoittaja manta:No sitten annat vain ajan kulua. Kylläse itse siitä asiasta kiinnostuu. ehkä siinä vielä jokin pelottaa!
Alkuperäinen kirjoittaja manta:No sitten annat vain ajan kulua. Kylläse itse siitä asiasta kiinnostuu. ehkä siinä vielä jokin pelottaa!