Hyviä vinkkejä hiuksiin kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on vaaleahkot, ihan suorat hiukset. Pituus: olkapään ja kainalon välissä. Hiukset on aina kiinni kun muuten ovat tiellä. Mitä näille keksisi? Kiharoita en halua enkä mitään hirveän paljon laittoa vaativaa mallia. Niin ja pärstä on pyöreähkö. Olisiko kenelläkään hyviä ideoita? Oma pää lyö tyhjää ja muutosta kaipaisin

Leikkuuta kerroksittain ja "hapsuta" sivulta, niinkuin Frendeissä sillä ... ööö... sillä kauniilla vaalealla. Jennifer Anistonilla =) Tai sitten niinkuin tässä oikean yläreunan kuvassa http://www.frendit.org/nayttelijatjahahmot/courteney_cox.shtml ja otat vaaleita raitoja elävöittämään?

Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:
Leikkuuta kerroksittain ja "hapsuta" sivulta, niinkuin Frendeissä sillä ... ööö... sillä kauniilla vaalealla. Jennifer Anistonilla =) Tai sitten niinkuin tässä oikean yläreunan kuvassa http://www.frendit.org/nayttelijatjahahmot/courteney_cox.shtml ja otat vaaleita raitoja elävöittämään?

Mutta eikös nuokin vaadi kumminkin aika paljon laittoa että näyttävät kivoilta? *laiska* Raitoja on jo valmiina

Ja joku polkka näyttäis varmaan järkyttävältä pyoreissä kasvoissa?

Mulla itsellä on välillä ollut aika samantyyppinen kuin se kuva jonka linkitin, ja välillä taas pidempi jossa vain sivulta kevennetty, ja on olleet helppohoitoisia. Ei sun tietty kannata ihan polkkaa leikata jos on pyöreä naama, mutta jos sulla on tasapitkä (pidempikin) tukka, se on myös helposti aika kamala pyöreän naaman kanssa jos menee ns päätä pitkin. Mun mielipide on, että hieman rikkonaisella kampauksella saa särmää naamaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:
Mulla itsellä on välillä ollut aika samantyyppinen kuin se kuva jonka linkitin, ja välillä taas pidempi jossa vain sivulta kevennetty, ja on olleet helppohoitoisia. Ei sun tietty kannata ihan polkkaa leikata jos on pyöreä naama, mutta jos sulla on tasapitkä (pidempikin) tukka, se on myös helposti aika kamala pyöreän naaman kanssa jos menee ns päätä pitkin. Mun mielipide on, että hieman rikkonaisella kampauksella saa särmää naamaankin.

Päätä myöten tämä meneekin ja on jotenkin tönkkö. Siinä ja yksi syy kiinni pitämiseen :-( Pitää miettiä. Kiitos sulle.

Yhteistyössä