Hyviä ruokapaikkoja Vantaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Korsossa on se Aada, oliskohan viralliselta nimeltään Korson Aada tms. Siellä on ollut hyvää ruokaa! Osaavat valmistaa naudan oikein (toisin kun Korsossa oleva olohuone-ravintola) ja muutkin syömäni ruoat on ollut hyviä. Erityismaininnan annan ko. paikan kermakonjakkikastikkeelle, slurps että se oli herkkua!

Sit jumbossa on se mexicomesta, mikähän sen nimi on? Siellä olen kanssa aina ollut tyytyväinen ruokaan.

Jumbon Fonda del Sol:ssa on paras ruoka, todella hyvää. Mutta eihän nuo kauppakeskusten ravintolat mitkään ole kovin viihtyisiä. Flamingon puolella kaikki ravintolat ovat todella pettymys, olen syönyt jokaisessa 1-3 kertaa ja koskaan ei ole ollut mainittavan hyvää ruokaa missään. Vantaa on kulinaristin autiomaa.

Lasten kanssa ruokaileville voisin tässä kohtaa suositella Vantaalla myös Holiday Inn hotellin "Kids Eat Free": http://www.finland.holidayinn.com/vapaa_aika/perheille/kids/

Itse käymme lasten kanssa Flamingon ravintoloissa (la familia ja italialaisessa jonka nimeä en nyt muista,amarilloon en enää lasten kassa mene, liian hidas palvelu), Tikkurilan keskustassa chicosissa, rossossa, amarillossa. Ja meidän lapset pitää erityisesti Tikkurissa olevasta Raxista.

Korsossa on se Aada, oliskohan viralliselta nimeltään Korson Aada tms. Siellä on ollut hyvää ruokaa! Osaavat valmistaa naudan oikein (toisin kun Korsossa oleva olohuone-ravintola) ja muutkin syömäni ruoat on ollut hyviä. Erityismaininnan annan ko. paikan kermakonjakkikastikkeelle, slurps että se oli herkkua!

Jos Aada on edelleen kuosissaan niin on Vantaan ainoa hyvä ruokapaikka - muuten Vantaa ja hyvät ruokapaikat ei kuulu samaan lauseeseen. Siis jos puhutaan ihan illallispaikoista. Ketjumestoja piisaa.