Hyviä pelejä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
www.travian.fi :whistle:
Mun kaverin isä pelaa travianii koko aika eikä ees syö! Se on läski kun se ainoostaan jotain karkkii ja kaljaa kittaa, eikä se ees syö mitään välillä kun siel koneel on jokin travian pyörimässä tai sitten ravisuora. Yks päivä niitte äiti huus- ''kimmo tuuks syömää'' se vaan vastas et -'' mä voin syödä huomenna'' Kun me mennään jonkun kaa semmosen camun baarin ohi niitte isä on siel, tai sitten kun meen niille se polttaa tupakkaa siellä. Eikä ole töissä, kun se nokia menee konkurssiin niin niitten äiti vaihtaa työtä koska niitten isä ei jaksa vuorostaan ansaita. Nyt kyllä se mies siellä TÖIHIN VAAN! se teijän äiti saa levätä!!

Jos haluutte viettää koko elämänne tietokonella niin ajatelkaa serbianin juttuja, kun olette 50 vuotiaita haluatte ansaita vielä kauan. Mutta pelaatte koneella ja olette läskejä ja laiskoja. Ette jaksa hankkia reiluksi 10vuodeksi töitä, ette siis saa rahaa muutakuin aviopuolison avulla. (nekin rahat toisten) Sitten kun ette enää voi mennä toihin mihinkään kunnon paikkaan, yli kuusikymppisenä. Ajatelkaa, mitä teette koneella, siellä pyörii joku empire tai travian, koko elämäsi ajan. Siis menkää prkle ulos elkää pelatko koneella se puol tuntii koneel sitten harrastuksia. Kyllä sitten 60 vuotiaana voi vielä töihin lähteä, niinku edesmennyt isäukkoni!

[QUOTE="vieras";27341891]Super mario bros.1, kimble, ja kymmenen tikkua laudalla[/QUOTE]
Tässä viisas ihminen, kymmenen tikkua laudalla. Hyvää liikuntaa :) harkitkaa ;) sitten myös Kirkon rotta ja hippa, menkööt pyöräilemään kaikki! Ja vielä pukkihyppely!

No hei mulla olis sata paikkaa. Tässä kolme huonointa:
Habbo
Travian
Pro Hotelli
Parhaimipii:
Migo Land
SmallWorlds (siis ihan SIGA magee! pojille ja tytöille)
Empire
Howrse ja zoomumba on mun suosikit <3