V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä siellä?Myyrmannissa on tokassa kerroksessa uusi kirppis
Bella ItsepalvelukirpputoriMissä siellä?
Eemelin kirppis. Uusi kirppis Vantaan ja Espoon rajalla. On kodikas ja siisti.
http://www.eemelinkirppis.fi
Hämevaarassa, Viisaritie 2, Vantaa
Samaa mieltä. Kerran olen sieltä jotain ostanut ja sentään monesti käynyt.Tuo Bella-kirppis on yksi surkeimmista mitä tiedän. Todella vanhoja ryysyjä hirveään hintaan leviteltyinä useisiin pöytiin. Olen käynyt usein, mutta nyt viimeisimmillä kerroilla en viitsi kiertää kulman taakse enää katsomaan. Katson muutamat lähimmät käytävät, jotka ovat ovesta tullessa vasemmalla ja valitetavasti olen lähes aina poistunut tyhjin käsin. Löytääkö kukaan mitään???
Näin ostajana sanoisin, etten käy enää Bellassa, koska pöydissä on hirveät hinnat (ilmeisesti ammattitrokaajat myyvät tavaraa kovaan hintaan, tai sitten myyjiltä on todellisuudentaju hukassa). Eemelin kirppis on loistava, sinne lähden pidemmänkin matkan päästä, koska sieltä löytyy aina jotain kivaa kirppishinnoilla.
Näin ostajana sanoisin, etten käy enää Bellassa, koska pöydissä on hirveät hinnat (ilmeisesti ammattitrokaajat myyvät tavaraa kovaan hintaan, tai sitten myyjiltä on todellisuudentaju hukassa). Eemelin kirppis on loistava, sinne lähden pidemmänkin matkan päästä, koska sieltä löytyy aina jotain kivaa kirppishinnoilla.