Hyviä ja huonoja ravintolakokemuksia Helsingissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Suositelkaa mulle jotain kivoja ravintoloita Helsingin keskustassa. Kaksin oltais lähdössä joten saa olla jotain "parempia aikuisten ravintoloita". VArasin talvilomalleni hotellin 4päiväksi kun tahtoo välillä laatuaikaa isännänkin kanssa ;)

Tai jos tulee mieleen jotain mihin ehdottomasti ei kannata mennä niin sekin kiinnostaa.

Hierontaöljy ja kylpyvaahto vaan mukaan ja ihana roomanttinen parisuhteen parannusviikonloppu tiedossa! Tahtoo viedä miehen johonkin TODELLA hyvään ja kivaan paikkaan. <3

[QUOTE="Mimmi";23132591]Katajanokan ent. vankila ja siellä ravintola Jailbirds. Todella hyvä ruoka ja hyvä palvelu ja historialliset ja mielenkiintoiset puitteet :) Kokemus sinänsä :)[/QUOTE]

Kuulostaa mielenkiintoselta! Pitää kuuklettaa

[QUOTE="vieras";23132675]Aina kannattaa varata pöytä etukäteen.
Moni "hyvä" ravintola on sen verran pieni, että pöytävaraus on lähes pakko tehdä.[/QUOTE]

Kiitti vinkistä.

[QUOTE="vieras";23132846]zetor ravintola? Itse ainakin saanut hyvää ruokaa ja palvelua.[/QUOTE]

Zetor on kyllä ainakin kovin kaukana romanttisesta paikasta, mikäli sellaista ap miehensä kanssa kaipaa...

Hans Välimäen Chz Dominique. Mä tykkään myös Aleksilla olevista ravintoloista, vaikkei siellä nyt mitään über romanttisia paikkoja ole mutta ruoka on hyvää ja palvelu moitteetonta. Ja romantiikanhan luo pariskunta, ei ravintola :) Esim Raffaello ja Santa Fé ovat Aleksilla eli ihan ytimessä. Kivoja on sitten myös Memphis ja Cantina West (se ei kovin romanttinen mutta hauska ((tequilatyttö laulaa)) ja loistavaa ruokaa)
Helsinki on täynnä loistavia ravintoloja ja jokaiseen makuun löytyy jotain. Onneksi teillä useampi päivä aikaa joten voitte kierrellä ja tutustua paikkoihin rauhassa.
Tuolla aiemmin ehdotettuun Zetoriin en kyllä välttämättä menisi, varsinkaan viikonloppuna, se on aivan järkyttävä paikka! Meinasittekos yöelämässäkin pyörähtää? Se on sitten taas ihan oma lukunsa... :)

Yhteistyössä