L lisko Vieras 31.07.2007 #1 Mitäs hyviä ohjeita, runoja, aforismeja tiedätte, joita vois kirjoittaa morsiamelle ?
P Piika-äiti Aktiivinen jäsen 31.12.2006 3 723 0 36 03.08.2007 #3 "Kun ukkos huutaa ja pentus parkuu niin juokse karkuun ja ota hynttyys" Näin minua evästettiin kun olin 9-vuotias. Piika-äiti
"Kun ukkos huutaa ja pentus parkuu niin juokse karkuun ja ota hynttyys" Näin minua evästettiin kun olin 9-vuotias. Piika-äiti
A ap Vieras 03.08.2007 #4 Hyvin käytännöllinen ja pätevä ohje =) , Mutta taidan tuon antaa vasta papin aamenen jälkeen. Mitäs uskaltais antaa jo ennen?
Hyvin käytännöllinen ja pätevä ohje =) , Mutta taidan tuon antaa vasta papin aamenen jälkeen. Mitäs uskaltais antaa jo ennen?
A ap Vieras 03.08.2007 #5 Hyvin käytännöllinen ja pätevä ohje =) , Mutta taidan tuon antaa vasta papin aamenen jälkeen. Mitäs uskaltais antaa jo ennen?
Hyvin käytännöllinen ja pätevä ohje =) , Mutta taidan tuon antaa vasta papin aamenen jälkeen. Mitäs uskaltais antaa jo ennen?
N Nalletar Vieras 03.08.2007 #6 Meidän häissä luki tämmönen seinällä: "Emännällä ei ollut muuta, kun vittu ja virsikirja taloon tullessa ja kummatkin on kakarat repiny." (Pohjolainen sanonta) Uppo-Nalle runoja on sellasia söpöjä. Ja esim. amoriinit sivustoilta löytyy kaikenlaista.
Meidän häissä luki tämmönen seinällä: "Emännällä ei ollut muuta, kun vittu ja virsikirja taloon tullessa ja kummatkin on kakarat repiny." (Pohjolainen sanonta) Uppo-Nalle runoja on sellasia söpöjä. Ja esim. amoriinit sivustoilta löytyy kaikenlaista.