M
miettii
Vieras
Kertokaahan mistä ja millaiset ois hyvät(ja kivan näköisetkin) talvikengät tällaiselle viluvarpaalle, joka palelee aina ulkoillessa??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mulla on sellaiset neulosmateriaalista valmistetut Uggit. Ihanan lämpimät ovat =) . Sadekeleillä on painellut kumppareissa, laittaa vaan villasukat alle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsilla on viking coreja ja kuomat. Olen kokeillut niitä itsellekin, mutta jotenkin ne vaan ei istu mukavasti jalassa. Parhaat ovat nahkasaappaat, jotka ovat reilun kokoiset, niin että mahtuu kunnon villasukka jalkaan. Mutta kaipaisin tosiaan toiset ulkoilukengät, jotka pitäisivät hieman kosteuttakin. Mutta en vain löydä mistään sellaisia, jotka olisivat hyvät jalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mä ostin lapsille viking goretexit ja vaikka on paksumpi sukka välissä niin jalat on ihan kylmät. Hain sitte kuomat lapsille ku totesin, että goretexit on nollakelin kengät. Kuomissa ei oo ikinä lasten jalat palelleet. Sit pienille (kokoon 26 asti) on tepsut- merkkisiä kenkiä, joissa on aito lampaankarvavuori. Viime talvena kuopuksella oli sellaiset ja ne oli ihanat ja lämpimät.