Hyvät kirpparikävijät: palauttakaa tavarat takaisin oikeisiin pöytiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom harmaana

Vieras
Viikko sitten umpeutui pöytä Akseli kirpparilla ja tänään tuli jo kolmas soitto sieltä, että taas oli löytynyt minun pöytäni tavaraa muualta. Kaksi aikaisempaa olen antanut mennä hyväntekeväisyyteen mutta nämä uudet rukkaset meinaan kyllä hakea pois. Kiva vaiva.

Se kun on niin suuri kirppari, että ei voi käydä tarkistamassa muita pöytiä kun tyhjentää omaansa eikä yksityiskohtaista tilitystäkään saa. On ns. herran hallussa että onko joku tavara myyty, varastettu vai jossain muussa pöydässä, myyjä ei sitä tiedä.

Kuinka suuri vaiva oikeasti olisi palauttaa tavara oikeaan pöytään, jos ei sitä meinaakaan ostaa :headwall:

valitettavaa mutta toiset todella tekevät niin että jättävät tavaraa mihin sattuu. itse olen myynyt kirppiksellä, joten kun olen ostamassa ja mieli muuttuu vien sen kyllä takaisin. myynti hommissa olen kyllä oppinut kiertämään koko kirppiksen läpi koska sitä ei tiedä mistä sitä tavaraa voi löytyä. joskus on toisissa pöydissä, hyvin usein viereisissä ja joskus on hintalappu kadonnut ja löytyy hinnattomista tuotteista.

[QUOTE="mä";22595801]valitettavaa mutta toiset todella tekevät niin että jättävät tavaraa mihin sattuu. itse olen myynyt kirppiksellä, joten kun olen ostamassa ja mieli muuttuu vien sen kyllä takaisin. myynti hommissa olen kyllä oppinut kiertämään koko kirppiksen läpi koska sitä ei tiedä mistä sitä tavaraa voi löytyä. joskus on toisissa pöydissä, hyvin usein viereisissä ja joskus on hintalappu kadonnut ja löytyy hinnattomista tuotteista.[/QUOTE]

Tuolla kun on se joku 300 pöytää niin aika mahdoton urakka se on niitä läpi käydä.
vekarakirppiksellä se vielä onnistuikin, kun oli pienempi.

Yhteistyössä