Hyväskyisitkö tämän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa minusta, entä sinusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa minusta, entä sinusta

Vieras
Miehelläsi olisi paljon kuvia entisistä tyttöystävistä ja ne kuvat on puol alastomia? Mieheni eilen otti omasta koneesta kaikki kuvat tikulle, että ne varmasti säilyisi. Mielenkiinto heräsi ja vilkaisin tänään, mitä kuvia siellä on. En kerennyt kauheasti katselemaan, mutta osui kansioita silmiin jossa oli hänen exät poseeraamassa seksin jälkeen melkein alasti.
Miksi mieheni niitä haluaa säilyttää? Ja halunnut kaikista naisista mitä on ollut niin sellaisia kuvia ottaa. No tämä mies joka kyseessä on, niin on kyllä asunut aina yksin ja nyt ekaa kertaa jonkun kanssa avoliitossa. Eli ollut aika menevää sorttia. Minä en vain voi ymmärtää.

Aikanaan mun mies poltti kaikki omat kuvat exästään takassa kun muutin hänen luokseen..
Mua jotenkin oksettais ajatus et mies sit katselis niitä kuvii..yöks..
Vaikka kaikilla varmaan ollu oma elämä ennen alkavaa suhdetta,mut silti.

Kuvat on muistoja. Mullaki on albumi täynnä mun ja exän pusukuvia vaikka kyseistä miestä nykyään halveksun. Toisaalta taas ne kuvat, jotka on koneella ollu niin on jo roskakorissa....

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Aikanaan mun mies poltti kaikki omat kuvat exästään takassa kun muutin hänen luokseen..

Mun mielestä toisen menneisyys pitää hyväksyä ja tuskin se mies niitä kuvia joka ilta olis katellu. En mä toisen kuvia käskis polttaa tms.

En kyllä mäkään. Jotenki ne vanhanaikaset valokuva-albumit ois paljo helpompi sulattaa, nehän yleensä pölyttyy jossain komeron nurkassa. Ja niitä jos ukko joskus "sattumalta" selais (siis jotain kerran viidessä vuodessa ;) ) ni eipä se haittais. Mut jos oikeen varta vasten muistitikulle tallettais ja todennäkösesti usein tiirailis, niin hyi hitto! Loukkaantuisin enkä hyväksyis...

No en hyväksyisi.. Ällöä.

Mä taas pistin muistitikulle kuvia exälle kun oltiin erottu. Halusi niitä muistoiksi. Ei niissä mitään alastonkuvia ollut mutta jotain lääppimiskuvia kuitenkin, poistelin sellaset ja kun annoin kuvat exälle niin kerroin että vähän "siistin" sitä kuvakokoelmaa. Exä oli kamalan pettynyt että "miksi?". En tiennyt mitä olis pitänyt sanoa kun hänellä kuitenkin oli silloin jo uusi, mun käsittääkseni vakava suhde. Sanoinkin että eihän sen uuden mimmin tartte mitään lääppimiskuvia nähdä, exän vastaus oli että "ei mua kiinnosta mitä se ajattelee". Olin ihan että "aha".

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:

Mun mielestä toisen menneisyys pitää hyväksyä ja tuskin se mies niitä kuvia joka ilta olis katellu. En mä toisen kuvia käskis polttaa tms.

mä sanoin miehelle ku alettiin oleen yhessä ja oltiinki sit oltu aika kauan et voisiko se ottaa sen exän kuvat kansiosta pois kun ei oo kiva katella niitä siellä ja sanoin sille et vie vaikka kellariin.No kuvat otti pois mut oli vaan ykänny kirjahyllyn laatikkoon ja luulee vieläkin etten mä tiiä asiasta vaikka tästä on jo 5v kun on ne albumista poistanu.Ärsyttää kyllä et ei voinu eeskellariin niitä viedä vaan tunki sinne meidän negojen ja kuvein joukkoon.

En hyväksyisi. Vaikka mun mies ei kuulemma aio antaa mun kuvia pois, vaikka joskus erottais. Mun mielestä se kertoo siitä, että on siinä ihmisessä jollain tavalla kiinni, jos sen alastonkuvia säilyttää.

No sen tiedän, että ei hän niitä katsele. Tai jos katsoo ni sit varmasti hyvin harvoin. Ei kerkee paljon omalla koneella istua. Mutta ällöttää silti.. tekis miel koko tikku hävittää ja nii pois päin. mutta se on kuitenkin toisen omaisuutta.

Yhteistyössä