Hyvänen aika, onko tällainen ihme päässyt tapahtumaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säännöllisesti täällä vieraileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Säännöllisesti täällä vieraileva

Vieras
Siis onko mulla mennyt tänään aiheet ohi, kun en ole yhteenkään YLIPAINOISIA tai LIHAVIA herjaavia keskustelualoituksia nähnyt!!! Ihana juttu, jospa se aihe olisi nyt loppuun kaluttu ;0)

Tai sitten kaikki ylipainoisista ärsyyntyneet hoikat ihmiset ovat olleet kuntosaleilla... Hakemassa uutta puhtia uusille keskustelualoituksille.

Näihin tunnelmiin on hyvä hieman ylipainoisen lopetella ja mennä nukkumaan. Hyvää yötä ;0)

Sorry kirjoitusvirhe pääsi tekstiin livahtamaan...

Siis onko mulla mennyt tänään aiheet ohi, kun en ole YHTÄKÄÄN jne.

Taitaa olla siis ihan oikeasti väsy.

Wau, toi oli oikeesti aika hyvä... Siis että joko se pallo kieri nukkumaan. Ehei, täällä mä vielä POMPIN. Pikku hiljaa hilaan pehvani tuonne lakanoiden väliin. Vai pitäisköhän rullata makkarin ovelle. Öitä ;0)

Alkuperäinen kirjoittaja Säännöllisesti täällä vieraileva:
Wau, toi oli oikeesti aika hyvä... Siis että joko se pallo kieri nukkumaan. Ehei, täällä mä vielä POMPIN. Pikku hiljaa hilaan pehvani tuonne lakanoiden väliin. Vai pitäisköhän rullata makkarin ovelle. Öitä ;0)

Muista käyttäytyä fysiikan painolakien vastaisesti: pallo ei voi pyöriä portaita ylös. Öitä! Toivottaa toinen pallo.

Yhteistyössä