Hyväksytkö jäätelön hinnankorotuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Hyväksyn. Hyväksyisitte tekin jos olistte edes päivän navetassa hommissa. Vaan mitäpä te kaupunkilaiset mistään mitään tiedätte. Luulette että maito tulee jostain hanasta...

No ei se hinnankorotus tuottajille missään näy.

enenenenenenenenenenenenenenen!!!!! Mä ostan sit jäätelökoneen ja uuden kaapin eri aromeille ja maitotankin pihalle!!!

Miten niin voisin elää jäätelöllä... :ashamed: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Jäätelön hinta voi jopa tuplaantua, verotuksen takia.

Mun puolesta sen hinta voisi vaikka triplaantua :D

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010077179&ext=rss
Kyllä. kaikki lihottavat ruoat pitäisi verottaa rankimman mukaan, koska Suomen kansasta kolme neljäsosaa on läskejä. On vastuuntunnotonta syötää lapsille roskaruokaa. Mäkkärit ja heset myös kovalle verolle!

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Hyväksyn. Hyväksyisitte tekin jos olistte edes päivän navetassa hommissa. Vaan mitäpä te kaupunkilaiset mistään mitään tiedätte. Luulette että maito tulee jostain hanasta...

No ei se hinnankorotus tuottajille missään näy.

Näkyy se siinä, kun hinnat nousee niin tuotteita myydään vähemmän. Tapiollista siis tuottajille.

No en hyväksy tota makeisveron korotusta, rakastan suklaata ja jäätelöä, vois käydä niin et jäis mulla terveelliset ruoat sit kokonaan kauppaan ja syöttäisin koko perheelle vaan sillä rahalla suklaata ja jätskiä kun ei muuhun enää riittäisi.

Yhteistyössä