Hyväksyisitkö mieheltäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tinka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tinka"

Vieras
Oltiin miehen kanssa baarissa pitkästä aikaa. (n.vuoteen ei olla käyty.)
Ilta sujui mukavasti, mutta kotona mies kertoi suudelleensa pariin kertaan jonkun
naisen kanssa juomia meille hakiessaan. Loukkaannuin, sillä meillä on pitkä yhteinen liitto. Mies vähätteli tapahtunutta ja sanoi ettei ollut tosissaan ja nainenkin oli kuulema vanha. Aamulla ei omien sanojensa mukaan muistanut tapahtuneesta mitään.
En tiennyt, että meillä on nykyään näin "avoin" liitto. Miehen mielestä siis loukkaannuin turhasta. Mitä ajatuksia miehen käytös teissä herättää?

Sinähän voit ilmoittaa sille, että suutelit töissä paria työkaveriasi, ihan vaan sen takia kun ne ovat niin hyviä kavereita ja se tuntui mukavalta. Katsele sitten äijän reaktioita, jos se on sille ihan ookoo juttu niin kai sullekin sitten voi olla tuo, mitä se teki.

En kyllä voisi hyväksyä. Toisten pussaileminen on meidän liitossa kyllä pettämistä. En kyllä tiedä mitä tilanteessa tekisin, joutus hetken miettiä. Ei tuota ainakaan voisi sillä kuitata, että mies toteaa ettei muista mitään.

Lisätään vielä, että minusta mies on mustasukkainen ja ollut aiemmin hyvinkin omistushaluinen. Kysyinkin illalla, että miten reagoisi, jos tekisin vastaavaa ja kuulema olisi ok. En kyllä usko tuota, sillä joskus tapellutkin minusta, vaikka toinen mies ei tehnyt muuta kuin piteli käsistänii kiinni. Onkohan kyllästynyt liittoomme ja kaipaa vaihtelua?

Täh? Olitte aviomiehen kanssa ravintolassa, jossa hän meni suutelemaan joitain vieraita naisia juomahakureissulla eikä muistakaan mitään tästä aamulla?? joo ihan varmaan. avaapa silmäs tai keksi parempaa.

Puhuin asiasta miehen kanssa ja nyt olikin sitä mieltä, että teki väärin ja pyyteli anteeksi. Vastaava ei olisi kuulema minultakaan hyväksyttävää käytöstä. Eikä ole kiinnotunut muista kuin minusta..Nyt mietinkin, että voinko enää luottaa mieheen. Miten mahtaa käyttäytyä, jos lähtee kaveriporukassa baariin, kun tekee noin, vaikka itse olen mukana. Nyt vaan pitäisi antaa anteeksi ja unohtaa. Mies on ollut taipuvainen muiden kanssa flirttailuun ennenkin. Minulta ei sellaista käytöstä siedä. On joskus ollut väkivaltainen aiheettomasti minua kohtaan epäillessään pettämistä. Pelkään siis miestä ja hän tietää tämän. Nytkö siis kuvittelee voivansa tehdä mitä haluaa ja minun vain alistuvan kohtalooni?

Onpas nopealiikkeinen ukko jos matkalla baaritiskille ehtii jo kuonoilemaan jonkun eukon kanssa ja oma eukko istuu pöydässä odottamassa :laugh:

• Tykkää
Reactions: StaRR
Käsittämätön mies ja käsittämätöntä toimintaa.

Ei eniten se että suutelee jonkun kanssa vaan lähinnä se että halventaa naistaan suutelemalla jonkun täysin randomin kanssa vain suutelemisen ilosta vaikka oma nainen istuu pöydässä.

[QUOTE="Tinka";29307716]Puhuin asiasta miehen kanssa ja nyt olikin sitä mieltä, että teki väärin ja pyyteli anteeksi. Vastaava ei olisi kuulema minultakaan hyväksyttävää käytöstä. Eikä ole kiinnotunut muista kuin minusta..Nyt mietinkin, että voinko enää luottaa mieheen. Miten mahtaa käyttäytyä, jos lähtee kaveriporukassa baariin, kun tekee noin, vaikka itse olen mukana. Nyt vaan pitäisi antaa anteeksi ja unohtaa. Mies on ollut taipuvainen muiden kanssa flirttailuun ennenkin. Minulta ei sellaista käytöstä siedä. On joskus ollut väkivaltainen aiheettomasti minua kohtaan epäillessään pettämistä. Pelkään siis miestä ja hän tietää tämän. Nytkö siis kuvittelee voivansa tehdä mitä haluaa ja minun vain alistuvan kohtalooni?[/QUOTE]

Kuulostaa klassisesti siltä, että mies häärää itse sivussa kaikenlaista ja on siksi mustasukkainen sinusta kun kuvittelee että sinäkin tietysti ajattelet ja käyttäydyt samalla tavoin kuin hän. Voipi olla paljon mahdollista, että jos siedät ja annat anteeksi tämän nyt, niin seuraava asia mitä hän tekee menee taas vähän pidemmälle.

Miehen asenne parisuhteeseenne ei kuulosta terveeltä. Kannattaa käydä lukemassa jotain juttuja siitä miten alistava parisuhde ja parisuhde väkivalta on saanut alkunsa.

Missä porvoolaisessa baarissa tämä tapahtui?

Tinatuopissa siinä vanhan kaupungin kupeessa. Istuimme siis kolmospöydässä, eli siinä ikkunapaikalla joen puolella. Mies sitten kulki baaritiskille siitä pöytien 5-6 välistä ja antoi kielisuudelman baaritiskillä, eli kutakuinkin pöydän 8 kohdalla sen betonitolpan takana josta näkee sinne dartsinheittopaikalle.

Heh, tulee mieleen sivusta seuraamani tapaus ravintolassa. Nuorehko mies jutteli pitkään samanikäisen pariskunnan kanssa. He näyttivät olevan vanhoja tuttuja keskenään ja hyvillään toistensa kohtaamisesta. Lähtiäisiksi mies suuteli naista, jonka reaktiosta päätellen miehen kieli oli ahkerassa käytössä. Sitten mies suuteli miestä aivan yhtä pitkään ja kiihkeästi. Heidät tunteva miespuolinen kaverini tokaisi: "Nyt mä en sano enää yhtään mitään!"