hyvät välit

• Viestiketjun aloittaja nyksä
  • Ensimmäinen viesti
nyksä
exään.. :D halusin kirjottaa oman tarinani uusioperheestäni, johon kuuluu mieheni lapsi joka asuu luonamme n.puolet kk:sta..ja minulla on tosi hyvät väälit mieheni exään, sekä meillä kaikilla jotka elämme tämän lapsen elämässä..olemmekin monta kertaa exän kanssa todenneet kuinka hyvä olla, jo lapsienkin takia kun homma toimii eikä tartte tapella, sekä rikkaus mieheni lapselle, kun on niin paljon ihmisiä ympärillä jotka rakastaa ja välittää hänestä, ja hänellä kaksi turvallista kotia, tosin omine sääntöineen, mutta ihan luonnollinen asia meille kaikille..soittelemme viikottain perheidemme kesken, ja vaihadamme lähinnä mieheni lapsen kuulumisia sekä pohdimme mahd.ongelmatilanteiden ratkaisuja, yhteisiä sääntöjä jne..väliin intoudumme juoruamaan parikin tuntia puhelimessa, ja juttu siirtynyt aikaa sitten jo muihin kun lapsiin.. :D kuskaamiset sujuu, mieheni sanoi että hän hakee johon exä totesi että hän sitten hakee lapsen täältä, ja poikkeukset on ihan sallittuja.. :) välillä otettu exän uudesta liitosta syntynyttä meille mieheni lapsen kaveriksi vkoloppuisin ja tiedämme kun uusi tulokkaamme syntyy, on hänellä myös milloin vain paikka exän kotona vierailemassa..exä odottaa innolla uutta tulokasta, ja vaatteita kierrätetään parhaan mukaan.. =) toki exä minua väliin ärsyttääkin, ja minä varmasti häntä,mutta kun asian antaa mennä, niin se unohtuu, luin kyllä kamalista existä, ja ymmärrän täysin kirjoittajien kannat ja surut exien ahneuden sekä tyhmyyden takia, saankin olla onnellinen ettei minulla ainakaan toistaiseksi näin ole..
elareita meiläkin maksetaan, sekä ylimääräseen osallistutaan, mutta jos rehellisesti sanotaan ettei ole johonkin asiaan sillä hetkellä varaa,niin exä ymmärtänyt ja jättänyt asain sikseen, ei oo tullu turhaa kinaa raha-asioista ainakaan..
meillä siis toimii uusioperhe loistavasti, sekä olemme onnellisia lasten puolesta joiden ei tarvitse kärsiä uusioperheiden kinasteluista exien ahneudesta ja itsekkyydestä,olemme sujut asioiden kanssa ja olemme tekemisissä kymmeniä vuosia vielä eteenpäin keskenämme lapsen takia, ja haluamme että lapsi nauttii kummassakin kodissaan perheensä turvallisuudesta sekä rakkaudesta, ja voi käydä joskus äitin ja äitipuolen kanssa jätskillä tai isin ja äidin kanssa syömässä.. :D

Tuo on hieno tilanne. Minäkin tuun hyvin toimeen ex-mieheni uuden vaimon kanssa, meillä synkkasi heti alkumetreillä. Mikä hauskinta, ollaan synnyttykin samana päivänä mut eri vuonna ;) Mutta mieheni ex-vaimon kanssa en tuu toimeen. Olin kyllä ihan valmis olemaan ihminen myös hänelle, mutta hänen käytöksensä on ollut sen verran törkeää ja loukkaavaa, että se on ihan mahdotonta. Koska olen häntä nuorempi, saan sieltä taholta alentuvaa lässytystä ja holhoavaa "voi penskaa" -nimittelyä, vaikka olen tosiaan ihan kypsään ikään ehtinyt reippaasti yli kolmekymppinen. Mutta näytän nuoremmalta, ei taida tietää oikeeta ikääni. :whistle: Muutenkin tuo nimittelee, yrittää tehdä mustasukkaiseksi, osoittaa selvää halveksuntaa jne. Eli on ihminen, jollaisia en tosiaan ymmärrä. Mutta kaikenlaisia mahtuu tähän maailmaan, halusimme tai emme!
:eek:
Mutta nauti sinä vaan hyvästä tilanteesta! Rauhaa minäkin toivoin, mutta sitäkin toivomusta tämä kylmä vanhempi nainen halveksi ja pilkkasi. \|O

Meillä toimii kanssa tälläinen minun X ja hänen nyksän välillä. Käydään lapsia viedessämme kaffilla ja toristaan kaikkea siinä hetken verran. Miksi pitäisikään riidellä ??? Kun ei ole aihetta ja lapset ovat meille yhteinen tärkeys.

Mutta mieheni x:n kanssa en todellakaan ole väleissä sillä minähän vaan lypsän kaiken heidän lapselle kuuluvan rahan mieheltäni :LOL: Niinpä niin minulla on täällä kohta 6 omaa lasta ja miehellä on x kanssa kolme lasta joista maksaa elarit niin eipä tuolla miehellä nyt niin hulppea tili ole että mä tässä laakereillani elelesin lapsien kanssa.

Minä tulen toimeen hyvin mieheni ex-vaimon kanssa, vaikka aikoinaan tapasimmekin mieheni kanssa heidän ollessaan vielä naimisissa. Käymme mieheni ex:n kanssa yhdessä lenkillä ja olemme lasten harrastuksissa yhdessä. Minun lapseni ovat ex:n kotona mieheni lasten luona yökylässä useinkin ja myös me aikuiset kyläilemme toistemme luona. Luonnollisesti alussa oli hankalaa olosuhteista johtuen, mutta aika teki tehtävänsä ja nyt kaikki sujuu hienosti!

Yhteistyössä