Hyvästi Trump vihdoin! Jakoi Twitterissä kirjeen, jossa mielenosoittajia nimitetään terroristeiksi – ”Ylitti juuri hyvin vakavan rajan”

  • Viestiketjun aloittaja Goodbye :))
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taasko tämä alkaa? Tiesitkö, että tämä on keskustelupalsta, jossa saa kommentoida muutakin kuin pelkkää aloitusta, etenkin kun se liittyy asiaan?
Tietenkin, mutta onhan se nyt hassua että aletaan vetään kommentteja jostain puskan takaa ja häiritsemään muita, asiallisia kommentteja.
Siis ihan esimerkkinä, että puhutais vaikka pehmoleluista ja sää tuut jauhaan, että mörköjä sängyn alla ja ettei kukaan muu osaa keskustella, kuin sä.
 
vierailija
Olen melko varma, että en ottanut ensiksi terroristeja puheeksi, mutta teidän keskustelutaktiikka on jo tullut tutuksi.
Ai onko siinä jokin järestys, missä vaiheessa ja missä merkityksessä niitä otetaan puheeksi?
No, Tumppi aloitti ja sinä jatkoit. No niin, missäs niitä terr stejä nyt sitten on?

Ja siis kenen "meidän" vai kiitänkö teitittelystä pienellä alkukirjaimella? :D :D
 
Ai onko siinä jokin järestys, missä vaiheessa ja missä merkityksessä niitä otetaan puheeksi?
No, Tumppi aloitti ja sinä jatkoit. No niin, missäs niitä terr stejä nyt sitten on?

Ja siis kenen "meidän" vai kiitänkö teitittelystä pienellä alkukirjaimella?
Aika usein teidän keskustelutaktiikka on syyttää minua siitä, että milloin olen sanonut tai väittänyt mitäkin. Tämä ei ole mitään uutta.
 
Tiesitkö, että tämä on keskustelupalsta ja täällä saa kommentoida myös niitä, jotka ei pysy ihan asiassa?
Tietysti saat. Mutta sinä et päätä, pysytäänkö asiassa, sivutaanko sitä vai puhutaanko jostain ihan muusta. Mutta tämä on sitä keskustelutaktiikkaanne: "Lue aloitus / linkki, laita linkki / lähde, pysy asiassa, etkö ymmärrä, sanoinko niin ect". Helposti tunnistettavaa.
 
vierailija
No jos et tajua, että kolme vuotta vanha Ylen uutinen havaijilaispaidasta on tässä tarkoitetuksessa vitsi, niin kyllä. Huumorintaju on olematon.
Puhuttiin väkivaltaisesta äärioikeistosta ja punaniskaisista setämiehistä, jotka lietsoo sisällissotaa ja sun mielestä on hirmusen hauskaa jokin YLEn artikkeli havajipaidoista kolmen vuoden takaa. Juu, sori, en ymmärrä vieläkään. Ja tässä tapauksessa olen jopa ylpeä "huonosta" huumorintajustani!!!!
 
vierailija
Taasko tämä alkaa? Tiesitkö, että tämä on keskustelupalsta, jossa saa kommentoida muutakin kuin pelkkää aloitusta, etenkin kun se liittyy asiaan?
Huoh.
Aloituksen aihe oli et valkoisella talolla olleita mielenosoittajia syytettiin terroristeiksi vaikka kuvat/videot kertoo ihan toista.
Tällä terroristi lauseella oikeutettiin kyynelkaasut ym

On totta et mellakoita on muualla, mut en mäkään mee ketään tonne kadulle lyömään siksi et sä oot ääliö.
 

Yhteistyössä