HYVÄSTI KAIKILLE,JOUDUN POISTUMAAN PALSTALTA KOKONAAN..

joudun nyt valitettavasti poistumaan palstalta kokonaan koska siskoni tuttava oli tunnistanut minut täältä palstalta ja juorunnut asioitani siskolleni :(
olen pettynyt käytöksestäsi,ei ollut mukavaa kun siskoni soittaa ja kertoo minulle että odotan lasta,vaikka itsekin sain sen selvile vasta edellisenä iltana..todellakin aijoin pitää raskauteni salaisuutenamme mieheni kanssa,kska olen jo kaksi km kokenut..
siskoni tietysti lupaa pitää asian salaisuutena mutta hän on valitettavasti kova puhumaan..joten..
millainen ihminen olet,n***a??
eikö ole omaa elämä kun pitää muiden yksityisasioita juoruta,asioita jotka eivät sinulle kuulu.
jo olisit ollut fiksu,et olisi reagoinut mitenkään vaikka olisitkkin minut tunnistanut.mutta hyvä näin.
tiedänpähän poistua tältä palstalta.. :ashamed:
kiitos kaikille kanssani asioita jakaneille!
paljon onnea jatkossa!!

hyvästi,tilly
 
Onpa tympeetä tuollainen!! Hyvää jatkoa sinulle! (toisaalta voithan piipahtaa täällä harmaana tai vaihtaa nikkiä laittamatta siihen mitään tunnistetietoja) Täytyy sanoa, että on kyllä tarkkaan seurannut sun asioitasi kun on sut tunnistanut. |O
 
vieras
Just ton takia pysyn harmaana iltaisin...
Itse olen ihan vahingossa tunnistanut yhden ihmisen, olen kyllä visusti pitänyt omana tietonani, mitäs se muille kuuluu jos täällä kirjoittelee. Valiteettavasti jotkut päivystää näillä palstoilla ihan siksi, jos sattuvat jonkun tunnistamaan. Kurja juttu.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
juu,vispilä,en kai nyt sua unohtais!!=)
mesessä tavataan..
ei oo kyllä mun tuttava,ei ainakaan enää..siskon entinen koulukaveri..en ymmärrä..
Hemmetti mitä ihmisiä on liikenteessä! Kuten joku jo sanoikin, joillekin on niiiiin tärkeetä saada kertoa ekana. :/
 
Vanilja
Olen tosi harmissani puolestasi. Tuollaista se aina on, toisille on ylitsepääsemättömän vaikeaa olla tarttumatta tilaisuuteen päästä juoruilemaan. Olisi mukava, jos ihan itse saisi kertoa omat asiansa sitten kun sen aika on.

Mutta - jatka palstailua taustaillen ja harmaana ja uusi nikki on helppo keksiä.
 
Vieras
Siitä tää on vaarallista tää netissä asioiden kertominen, kun joku voi tunnistaa. Itse kerron mustana vain sellaista, ettei haittaa jos joku tunnistaa. Mut tosi lapsellinen kyllä tää n...a on! Olen minäkin täältä yhden tutun tunnistanut mutten todellakaan juorua asioitaan eteenpäin!

Toisaalta ei kaikki ehkä ymmärrä, miksi joku asia on salaisuus jos sen netissä tunnistettavana kertoo. Tai en itseasiassa minäkään ymmärrä, vaikken nyt sentään juoruakaan.
 
jäi sympatiapisteet saamatta
siis onko joku nyt oikeasti niin tyhmä että olettaa salaisuuksiensa olevan jotenkin turvassa, jos itse niitä tieten tahtoen levittelee netissä? itse olet tietoisesti ottanut riskin tulla tunnistetuksi kun olet täällä asioistasi kertonut ja mahdollisesti näyttänyt myös kuviasi. ei tämä ole mikään luottamuksellinen palsta ja jos jotakuta kiinnostaa kertoa palstalla lukemistaan asioista eteenpäin niin siitä vaan. lisäksi tollainen turhanpäiväinen dramaattinen lähdön tekeminenkin palstalta on lähinnä noloa.
 
miten saisin siis pois ton entisen tillyn ja historian ,kaiken siitä..yritin vaihataa nikkiä mut ei auta se pelkästään..voiko ylläpito poistaa koko mun kaikki tiedot,miten niihin saa yhteuden?
terv.tilly
 
Alkuperäinen kirjoittaja liikaonliikaajokavitunasiassa:
miten saisin siis pois ton entisen tillyn ja historian ,kaiken siitä..yritin vaihataa nikkiä mut ei auta se pelkästään..voiko ylläpito poistaa koko mun kaikki tiedot,miten niihin saa yhteuden?
terv.tilly
Kannattaa tosiaan nikki muuttaa, mutta vaihda toki tuo uusi lyhyempään..
(mainokset pukkaa tekstin päälle)
:hug:
 

Yhteistyössä