Hyvän yön toivotus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se mitään. Ei minullakaan ole aina hajua kellosta. Surullista, ettet ole saanut nukuttua tarpeeksi Sinun täytyy nukkua nyt viikonloppuna! Yllättävän lämmintä oli. Tietsikka näytti, että olisi -13, mutta siellä olikin vain -8 eli hyvä talvisää. En mennyt täyttä vauhtia, koska olen kuitenkin ollut väsynyt ja stressaantunut. Vauhti oli sellaista ravia. Mutta joskus on laukkavaihde päällä. Hiljaista siellä oli. Näin vain muutaman auton, ihmisiä kömpimässä kapakasta kotiin ja ketun. Se oli oikea punakettu , ei hopeinen
Stressi on kyllä kans... jos se tarpeeks paha on, niin ei puhettakaan että menisin punttisalille tai hölkkäileen, syke lähtee vähän liian ripeästi nousuun. Tää pikkujouluaika saa kans ne hopeaketutkin ilmestyyn katukuvaan aamuyön tunteina😅

Sulle kans tekis varmaankin kunnon levot ennen lähtöäsi Lillehammeriin, kun on korona ja rajoitukset ja joulunaika ja ja ja...onhan näitä.
Toivottavasti koronasta huolimatta pääset nauttimaan reissusta 100% 😊👍
 
vierailija
Totta, täytyy tietää rajansa 😊 Hopeakettujakin alkaa olla jo liikkeellä. Ne ovat aktiivisia tähän aikaan vuodesta. Voin paljastaa, että yksi hopeinen on alkanut liehittelemään minua viime aikoina. 😏
En ota stressiä reissusta. Ei sinne tarvitse pakata kauheasti laukkuja ym. Menen omana itsenäni. 😊
 
vierailija
Totta, täytyy tietää rajansa Hopeakettujakin alkaa olla jo liikkeellä. Ne ovat aktiivisia tähän aikaan vuodesta. Voin paljastaa, että yksi hopeinen on alkanut liehittelemään minua viime aikoina.
En ota stressiä reissusta. Ei sinne tarvitse pakata kauheasti laukkuja ym. Menen omana itsenäni.
Taidanpa tietää tuon palstan missä tuo kettu majailee.... Eipä siinä, hyvät reissut, oli kiva jutella yön tunteina 😊
 

Yhteistyössä