Hyvän yön toivotus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta harmaa? 🤨 Tarkoitan toukalla yhtä läheistä ystävääni, joka on miespuolinen. Hän keksi itselleen tuon nimityksen. 😄 Tulin tänne, koska en ehtinyt toiselle palstalle ennen 23. Keitin illalla kahvit että pysyisin hereillä, mutta nukahdin kuitenkin. 😮
 
vierailija
Taitaa sit mennä valvomisen puolelle, jos otit pienet iltanokoset välissä. Yöhän on vasta aluillaan
Terv. Yövuorolainen
Jotain 3,5 h mutta uni tuli tarpeeseen 😴 Nyt käyn ulkoilemassa, vien linnuille huomiseksi ruokaa, sen jälkeen syön ja juon jotain, puuhailen jotain, yö kuluu hyvin. Saatan nukkua aamulla taas muutaman tunnin ja sitten Lillehammeriin... 😊 Entä sinä? 😏
 
vierailija
Jotain 3,5 h mutta uni tuli tarpeeseen Nyt käyn ulkoilemassa, vien linnuille huomiseksi ruokaa, sen jälkeen syön ja juon jotain, puuhailen jotain, yö kuluu hyvin. Saatan nukkua aamulla taas muutaman tunnin ja sitten Lillehammeriin... Entä sinä?
Hyödyllistä liikuntaa monin tavoin! Eipä tässä ihmeellisyyksiä, pitää vaan toivoa, että yö sujuis rauhallisesti. Lillehammeriin? Mitäs meinaat siellä?
 
vierailija
En ole käynyt vauhtilenkillä vielä tällä viikolla joten nyt on aika En pikku pakkasta pelkää. Luultavasti olen ainoa ulkoilija Huomenna käyn Lillehammerissa katsomassa kisat
Ei pidäkkään😉 Se rauhallisuus on kyllä hienoa tähän aikaan lenkillä. Ei hitto, mulla on unohtunut koko maailmancuppi ihan totaalisesti 🤣 Onneks on viimeinen yövuoro tänään😴 Ookko paljonkin käyny kisoja katteleen rajojen ulkopuolella?
 
vierailija
Ai, sinulla meni melkein sivu suun uusi mc-kausi! 😄 Hyvä, että tuli puheeksi 👍 Käyn katsomassa joka kisat, jos vain voin. Olen usein etänä, mutta se tuntuu siltä kuin olisi paikan päällä 🤗
 
vierailija
Ai, sinulla meni melkein sivu suun uusi mc-kausi! Hyvä, että tuli puheeksi Käyn katsomassa joka kisat, jos vain voin. Olen usein etänä, mutta se tuntuu siltä kuin olisi paikan päällä
Kyllä ne hyvin pitkälti menee, kun ei hirveämmin niitä tule seurattua, taidan olla pieni gloryhuntteri sen osalta 😋 Mutta myönnettäköön, että tällä hetkellä työkiireet ja jaksaminen on aika kortilla. Ehkä se aurinko taas joskus paistaa 😎 Niissä kisoissa taitaa olla aikas hieno meininki, varsinkin keski-Euroopan maissa...?
 
vierailija
Ai, olet vain glory hunter 😩 No, ei kaikesta voi olla kiinnostunut tässä maailmassa eikä aika riitä. Olen touhunnut tämän viikon, joten nyt minulla on oikeus vapaa-aikaan. Tämän illan unet olivat helpotus. 👍 Nyt olen lämmitellyt ja valmiina laukkaan 🏇🏼
 
vierailija
Paljon mahdollista 😅 Voit katsoa kisat myös jälkikäteen Areenasta milloin haluat, vaikka yöllä 😏
Mitä ihmettä... Luuletko, että käyn lenkillä alle vartissa?! 😀 Nyt olen ollut jo jonkin aikaa kotona ja ehtinyt venyttelemään vähän. Kävin siis juoksulla 👍
 
vierailija
Paljon mahdollista Voit katsoa kisat myös jälkikäteen Areenasta milloin haluat, vaikka yöllä
Mitä ihmettä... Luuletko, että käyn lenkillä alle vartissa?! Nyt olen ollut jo jonkin aikaa kotona ja ehtinyt venyttelemään vähän. Kävin siis juoksulla
Mulla on ajantaju aika hukassa ja univelkaa todella paljon😴 joten, ehkä hieman ei ajatus kulje😅 Oliko hyvä keli mennä? Ei enään kun pari tuntia ja pidemmät vapaat alkaa. Saattaa huomenna ehkä maistua glühweinia parikin lasillista 😋
 
vierailija
Mulla on ajantaju aika hukassa ja univelkaa todella paljon joten, ehkä hieman ei ajatus kulje Oliko hyvä keli mennä? Ei enään kun pari tuntia ja pidemmät vapaat alkaa. Saattaa huomenna ehkä maistua glühweinia parikin lasillista
Ei se mitään. Ei minullakaan ole aina hajua kellosta. Surullista, ettet ole saanut nukuttua tarpeeksi 😰 Sinun täytyy nukkua nyt viikonloppuna! Yllättävän lämmintä oli. Tietsikka näytti, että olisi -13, mutta siellä olikin vain -8 😲 eli hyvä talvisää. En mennyt täyttä vauhtia, koska olen kuitenkin ollut väsynyt ja stressaantunut. Vauhti oli sellaista ravia. Mutta joskus on laukkavaihde päällä. 👍 Hiljaista siellä oli. Näin vain muutaman auton, ihmisiä kömpimässä kapakasta kotiin ja ketun. Se oli oikea punakettu 🦊, ei hopeinen 😉
 

Yhteistyössä