hyvän palvelun nettikauppa

• Viestiketjun aloittaja ihanuuksia
  • Ensimmäinen viesti
ihanuuksia
Hei,

Onko kukaan vieraillut www.lillerilalleri.fi nettikaupassa. Haluan tässä suositella, koska saimme aivan mieletöntä palvelua sieltä. Tilasin säilytyslaatikoita vaatekomeroon ja he auttoivat tilan suunnittelussa mittaamisessa. Voin lämpimästi suositella. Omistajilla näyttää olevan myös hyvä maku kaikessa mitä valitsevat myyntiin.

Maija-äiti
Hyvä tietää, siellä oli paljon kivaa! :)

Minä voin myös suositella hyvää nettikauppaa josta sain tosi halvalla laadukkaan turvavyöistuimen, Graco Rally Sport.

Ja toimitus oli tosi nopea! Tilasin sunnuntai iltana ja sain tuolin lunastettua seurantanumerolla jo tiistaina. =)

Osoite oli http://www.ostox.fi

Maija-äiti

Minä voin myös suositella hyvää nettikauppaa josta sain tosi halvalla laadukkaan turvavyöistuimen, Graco Rally Sport.

Ja toimitus oli tosi nopea! Tilasin sunnuntai iltana ja sain tuolin lunastettua seurantanumerolla jo tiistaina. =)

jepulis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 13:56 ihanuuksia kirjoitti:
Hei,

Onko kukaan vieraillut www.lillerilalleri.fi nettikaupassa. Haluan tässä suositella, koska saimme aivan mieletöntä palvelua sieltä. Tilasin säilytyslaatikoita vaatekomeroon ja he auttoivat tilan suunnittelussa mittaamisessa. Voin lämpimästi suositella. Omistajilla näyttää olevan myös hyvä maku kaikessa mitä valitsevat myyntiin.
Joo kiitti, täällä kyllä mainostetaan tätä kyseistä kauppaa ihan tasaisin väliajoin... onpa tainnut itse omistajakin(?) joskus kommentoida joten ei nyt oikein pure tällainen lähestymistapa :whistle:

Jo riittää
Ihan oikeesti, toi "hiukan" läpinäkyvä mainostaminen ei enää naurata. Laita Lillerilalleri viestiä ihan omana itsenäs, niin voisin joskus harkita tutustuvani teidän valikoimiinkin, nyt ei tulis mieleenkään.

kummastelua
Hei,

Onkohan tämä "viha"-persoona koskaan ajatellut, että täällä voi joku ihan aidosti kehua tuota lillerilalleri-kauppaa ilman, että on millään tavalla kytköksissä kyseiseen kauppaan. Kummastuttaa myös, että täällä "mainostetaan" ja kehutaan muitakin nettikauppoja usein, mutta tämä "vihaaja" ei koskaan kommentoi näihin mitään.

Mikä sinulla on tuota lillerilalleria vastaan. Siellähän on ihan aidosti ihanaa tavaraa ja hyvä palvelu.

Aidosti heidän asiakkaansa !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 15:01 Maija-äiti kirjoitti:

Mikä lie sekatavarakauppa, jossa yksi halpisistuin myynnissö.
Taitaa tässäkin kauppias iotse mainostaa.

Erikoista
Toi ostox oli vähintäänkin hämärä. Ensin tuli mieleen että joku on pistänyt nettikaupan pystyyn myydäkseen oman raksansa työkalut pois, mutta noi turvaistuimet hämmensi erittäin paljon.

Luulis että Graco ei istuimiaan ihan mille tahansa takapihan kaupalle toimita, muttamutta. Anteeksi vaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 22:32 saa kirjoitti:
ostaa esimerkiksi puolasta ja myy täällä. graco on halpis merkki muissa maissa.
Aika paljon näyttää näitä nettikauppoja ilmestyneen, jotka ostaa yksittäisiä tavaraeriä (poistotuotteita) halvalla ja myyvät sitten niitä tietämättä tuotteista yhtään mitään.
Tällaiset eivät tietankään ole mitään asiantuntijaliikkeitä vaikkapa turvaistuimissa. Halpoja näppylähanskoja niiltä uskaltaa ostaa. mutta ei paljon muuta.

Maija-äiti
Minua se ei haittaa mistä ostan kun vaan saan halvalla. Ja ei se nyt niin monimutkainen vekotin tommonen turvavyöistuin ole että siihen tarvitsee jonkinlaista "asiantuntiaa" myymään ja siitä vielä joutuisin maksamaan älytöntä ylihintaa!

En tiedä kuinka muilla rahaasiat ovat mutta itse en ainakaan näillä hoitovapaa rahoilla rikastu. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 19:05 Maija-äiti kirjoitti:
Minua se ei haittaa mistä ostan kun vaan saan halvalla. Ja ei se nyt niin monimutkainen vekotin tommonen turvavyöistuin ole että siihen tarvitsee jonkinlaista "asiantuntiaa" myymään ja siitä vielä joutuisin maksamaan älytöntä ylihintaa!

En tiedä kuinka muilla rahaasiat ovat mutta itse en ainakaan näillä hoitovapaa rahoilla rikastu. :(
Turvaistuin on se, joka nimenomaan kannattaa hankkia asiantuntevasta liikkeestä. Myyjät neuvovat esim. istuimen oikean asennuksen ja liikkeessä voi myös sovittaa istuinta omaan autoon, kaikki mallit kun ei sovi kaikkiin autoihin!! Itse olen miettinyt, että säästää voi jostain muusta, mutta ei lapsen turvallisuudesta. Hyvä istuin oikein kiinnitettynä on halpa henkivakuutus!

Yhteistyössä