Hyväksi koettu kuivausrumpu

• Viestiketjun aloittaja Liisukka
  • Ensimmäinen viesti
Liisukka
Oon tässä ostamassa kuivausrumpua, taidan samalla hommata kokonaan uuden pesutornin. Olis kiva kuulla mielipiteitä merkeistä ja mitä eroa niillä on. Ainakin hintahaitari on mahtava, yli 500?! :eek:

Venku
Me ostettiin pari vuotta vanha Mielen pesutorni ed. asukkailta ja hyvä on (ollu meillä käytössä pari vuotta)! Meillä ainakin kuivuri on paljon käytössä kun kaikki mitä vaan voi kuivaan sillä. Ainakin huonepöly näyttäs vähentyneen ja atoopikkopojan iho talviaikaan on vähän parempi, kuivurilla kai jotain osuutta asiaan :wave:

B) Päivää! Sellaista kysyn teiltä kokeneilta kuivausrummun käyttäjiltä, että kuluttaako rumpu huomattavasti vaatteita? Vaan taitavat olla ne nykyajan rummut jo sellaista laatua, etteivät vaatteita pilko... =) Olen tässä miettinyt moisen hankintaa, kunhan tässä joskus tulevaisuudessa talous tasoittuu... hehee, millonkahan?! :D

hyvin vähän kuluttaa vaatetta - enemminkin pesukone kuluttaa ja aiheuttaa nukkaa ja kuivausrummussa irtoo nukka ja hieno pöly - vaatteet on pehmosempia ja lähes nukattomia.
Niin ja helpottaa huomattavasti pyykkishowta.
ite pesen pyykit noin kerran viikossa (4-6 koneellista) jolloin laitan pyykit suoraan pesukoneesta kuivariin ja uudet pyykit koneeseen jne... Tosi vähän on sellasta pyykkiä jota en kuivariin laita, joten semmonen parveketeline riittää loppujen kuivaukseen B)

Liisukka
Moi äitä80!
Millaisia vaatteita et laita kuivuriin? Huomasin tossa juuri että useissa on merkintä: ei kuivausrumpuun. Uhmasin silti ja laitoin nyt ekan satsin kuivuriin :whistle:

Helmi Kaisla
Minä kuivaan rummussa "kieltoja uhmaten" kaikki tavalliset vaatteet, lakanat, pyyheliinat jne.
Ainoat mitä en laita on "paremmat" pyhävaatteet, niitähän harvemmin tuleekaan pesuun. Siis kotelomekkoja, miehen pukuja jne..
Myös villavaatteita olen kuivannut, meidän rummussa on sellainen kuivauskori villavaatteille. Puuvillaneuleet pyörii tavalliseen tapaan.

Yhteistyössä