Hyvää syntymäpäivää TURKILMAS

Eikö näitäkin asioita vois hoitaa yksärinä? :kieh: :attn:

Mua ainakin NIIN paljon harmitti nähdä tää viesti ja vielä avata se, tästä vastaamisesta puhumattakaan :xmas:
Toisaalta nyt kun tässä olen niin: Paljon synttäri onnea munkin puolesta! :flower: :D :heart:
 
Turkilmas
Hehee, kiitos :heart: :heart: . Pitääkö mun tehdä oma aloitukseni, vai voinko tähän samaan toivottaa: hyvää syntymäpäivää Kowalski :heart: :flower: :D . Ja samalla vielä painottaa että sähän siis OLET mua VANHEMPI.... PAAAALJON... :saint: B)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Eikö näitäkin asioita vois hoitaa yksärinä? :kieh: :attn:

Mua ainakin NIIN paljon harmitti nähdä tää viesti ja vielä avata se, tästä vastaamisesta puhumattakaan :xmas:
Toisaalta nyt kun tässä olen niin: Paljon synttäri onnea munkin puolesta! :flower: :D :heart:
Kiitos vaan :D. Hyvä että jaksoit vielä voimiesi viimeisillä rippeillä avata ketjun ja vielä vastata siihen :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hehee, kiitos :heart: :heart: . Pitääkö mun tehdä oma aloitukseni, vai voinko tähän samaan toivottaa: hyvää syntymäpäivää Kowalski :heart: :flower: :D . Ja samalla vielä painottaa että sähän siis OLET mua VANHEMPI.... PAAAALJON... :saint: B)
Kiitos kiitos :D

Ja minähän olen sinua vain muutaman päivän vanhempi....noin 365 päivää :snotty:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hehee, kiitos :heart: :heart: . Pitääkö mun tehdä oma aloitukseni, vai voinko tähän samaan toivottaa: hyvää syntymäpäivää Kowalski :heart: :flower: :D . Ja samalla vielä painottaa että sähän siis OLET mua VANHEMPI.... PAAAALJON... :saint: B)
Kiitos kiitos :D

Ja minähän olen sinua vain muutaman päivän vanhempi....noin 365 päivää :snotty:
Riippuu tilanteesta, onko 365 päivää paljon vai vähän. Mun mielestä tässä tilanteessa 365 päivää on TOSI paljon. Kun taas ne päivät, jotka mä oon Umbrellaa vanhempi, on aika vähäiset :saint: :xmas:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Onkos tytöillä samana päivänä synttärit? Onnea vaan molemmille leijonaemoille :flower: nimimerkillä yksi leijona täälläkin :D
Juu kiitos ja kyllä on :). Leijonat on parhaita ja tämä on ehdottomasti puolueellinen mielipide :D
Ja edelleen painotan, että vaikka meillä on samana päivänä synttärit, niin Kowalski todellakin on mua vuoden vanhempi :saint:
 

Yhteistyössä