Hyvää kannatti odottaa

Sellainen, johon itse liimataan ne timantit yms. Ja pimeässäkin näkyy kun se heijastaa
Eihän nyt vain symbolisoi jotain afrikan veritimantteja? Että täällä länsimaissa viisikymppinen valkoihoinen ja parempiluokkainen isoäiti liimailee veritimantteja imitoivia feikkitimantteja kelloonsa? Ai ai... Voipi käydä niin, että BLM-jengi repii tuon kellon sulta käsistä. "senkin riistäjä" ;)
 
vierailija
Eihän nyt vain symbolisoi jotain afrikan veritimantteja? Että täällä länsimaissa viisikymppinen valkoihoinen ja parempiluokkainen isoäiti liimailee veritimantteja imitoivia feikkitimantteja kelloonsa? Ai ai... Voipi käydä niin, että BLM-jengi repii tuon kellon sulta käsistä. "senkin riistäjä"
Uskallaks sä kirjotella tänne, ennen kuin tiedät, onko seuraajat paikalla, vai tarkastatko aina ensin, et missä ne on, et pääset peukuttaan niitä, kun ne kehuu sua aina niin viisaaksi ja et oot oikeessa? läählääh.
 
Uskallaks sä kirjotella tänne, ennen kuin tiedät, onko seuraajat paikalla, vai tarkastatko aina ensin, et missä ne on, et pääset peukuttaan niitä, kun ne kehuu sua aina niin viisaaksi ja et oot oikeessa? läählääh.
Höpsis... en mä ole täällä leikkimässä mitään älykköä. Kyllä tää on mulle ihan vaan tällaista hupia. :D

Ja se että debatoi ja käy kiivasta keskustelua, ei tarkoita että olisin tosikko. Kyllä mä voin heittää läppää tai jutella vaikka onko vihreät boxerit hyvän väriset. Ei tämä aina niin vakavaa ole.
 

Yhteistyössä