hyvää joulunalusaikaa varsinkin niille muutamille vanhoille palstatutuille (jos heitä enää täällä)

Pitäisi pienemmät (lue: nuoremmat koska kohta olen perheen pienin) saada leipomisen pariin, mutta toinen lähtee pikkujoulun viettoon ja palaa vasta huomenna. Miksi minä leipoisin, kun toiset sen mielellään tekee ja mielikuvitusta ja silmää rittää
 
Huomaan saman, kohta olen pienin. Hetakin on venähtänyt reippaasti, ja onnekseen Mikkikin on saamassa nopeasti lisää pituutta. Sen huomaa ainakin vaatteista.

Olen leiponut jotain pientä, hedelmäkakkuja sekä pullaa, tein pikkuleipätaikinan ja Pasi ja mukulat pursottivat sen. Piparit ja tortut ovat myös heidän heiniä. Antaa heidän tehdä kun kerta pitävät leipomisesta.
 
Huomaan saman, kohta olen pienin. Hetakin on venähtänyt reippaasti, ja onnekseen Mikkikin on saamassa nopeasti lisää pituutta. Sen huomaa ainakin vaatteista.

Olen leiponut jotain pientä, hedelmäkakkuja sekä pullaa, tein pikkuleipätaikinan ja Pasi ja mukulat pursottivat sen. Piparit ja tortut ovat myös heidän heiniä. Antaa heidän tehdä kun kerta pitävät leipomisesta.
juuri näin! Mies kuului löytävän hyvän uunikalaohjeen netistä ja lähti ostamaan smetanaa kun voidaan tehdä sellaista kun maidoton on kyläreissulla. En kuulema saa mennä söhläämään enkä muuntelemaan ohjetta eli laittakoon vaan ruuan tänään
 

Yhteistyössä