Hyvää Joulua!

• Viestiketjun aloittaja minttuneilikka
  • Ensimmäinen viesti
minttuneilikka
Ihanan lapsekasta ja "rauhaisaa" joulunaikaa kaikille ihanille keskustelukumppaneille ja palstalaisille.

p.s Joko joulustressiä? Minä täällä siivoilen,kun muulloin ei ole aikaa,heh. onneksi joululaulut soivat taustalla.....
Jouluna sitten vain lepään....lapset leikkivät joululahjoille ja itse luen kirjaa konvehtien kera sekä tietysti villasukat jalassa.
:xmas:

Muistan kauan sitten joulun soman,
ei kuulunut ääntä radio novan.
Joululaulut kuulin suomeksi,
nyt useammin englanniksi.
Voi, kun voisi viedä oman lapsen aika matkalle.
Ja laittaa nyky juolu hatkalle.
Nää muistoja on ja toiveita vaan,
mutt´ kaikille rauhaa päälle maan.

:heart: :xmas:

Oikein hyvää joulunaikaa kaikille! =) :xmas:

Olen päättänyt olla stressaamatta, vaikka kaikki on vielä aivan vaiheessa. Kesäverhot roikkuu ikkunoissa, mutta roikkukoon. Laitetaan vaikka ensi jouluksi jouluverhot :xmas: Olemme aaton omalla porukalla, joulupäivän seuraksi tulee miehen vanhemmat lapset ja pelaamme varmasti paketista paljastuvaa 90-luvun trivial pursuitia. Tapaninpäivän ajelulle meille tulee ystäviä norjasta =) Kaikkinensa aivan ihana joulu varmasti :xmas: =)

Jouluvalmistelut pulkassa minun osalta.Tänään sain leivottua pari kuivakakkua.Ehkä pientä siistimistä aaton aattona kotona.Joulu vietetään mummolassa.VArmasti palstailen sieltä käsin. =)

Hyvää joulun odotusta kaikille :xmas: :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 00:46 minttuneilikka kirjoitti:
Ihanan lapsekasta ja "rauhaisaa" joulunaikaa kaikille ihanille keskustelukumppaneille ja palstalaisille.

p.s Joko joulustressiä? Minä täällä siivoilen,kun muulloin ei ole aikaa,heh. onneksi joululaulut soivat taustalla.....
Jouluna sitten vain lepään....lapset leikkivät joululahjoille ja itse luen kirjaa konvehtien kera sekä tietysti villasukat jalassa.
:xmas:
Täällä valmistelut hyvässä vaiheessa. Loppusiivousta vailla, eli kaikki muu on tehty, paitsi imurointi ja mattojen höpsäytys! Pienen satsin pipareita lupasin vielä pojan kanssa paistaa ja ehkä pienen satsin torttujakin. Ne tehdään vasta lauantaina.... :xmas:
Vesa-Matti Loirin Sydämeeni Joulun teen soi taustalla ja tunnelma on jo niin jouluinen!
Meillä on hiukan lunta, mutta pahasti näyttää siltä, että se sulaa pois. Mies on hakemassa pojan kanssa joulukuusta ja glögi tuoksuu... :xmas: :xmas:
Jouluiloa kaikille palstalaisille!!! :xmas:

Laatikot paistettu ja kinkun suolaus on menossa (ruiskulla). Iltapäivä tirsojen jälkeen paistetaan piparit. Lattiat perty ja odottavat vain puhtaita mattoja ja pöytäliina vielä pitäisi vaihtaa. Yksi lahja on paketoimatta.
Lauantaina "vapaapäivÄ" ja sunnuntaina rosollin teko ja sitt oottelemaan pukkia :D

Hyvää Joulua kaikille!
Meillä huomenna vasta siivous.. ja kinkun paisto sekä muutama lahja vielä odottaa kääröjään. Vietämme "sukulais"joulua(11 hlöä) ja meidän perheen vastuulle ruoan laitosta jäi kinkku ja piirakat( eli kinkun paisto) :) <br><br>

Lämmintä joulumieltä, herkullista jouluruokaa, kaunista kynttilänvaloa, mukavaa yhdessäoloa perheen parissa ja kiireettömiä, rauhallisia hetkiä! Ja kiitos teille äidit tästä vuodesta, jatketaan mukavia keskusteluja taas ensi vuonna. Kaunista joulua kaikille :xmas:

Yhteistyössä