Hyvä tv-lehti?

• Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Seiskassa olisi ylivoimaisesti paras TV-lehti jos sen saisi ilman niitä paskajuoruja.
Katso on mun mielestä hyvä, on enemmän juuri tv-lehti. Ja mitä vikaa juoruissa? Seiska jos olisi halvempi, tilaisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Seiskassa olisi ylivoimaisesti paras TV-lehti jos sen saisi ilman niitä paskajuoruja.
Katso on mun mielestä hyvä, on enemmän juuri tv-lehti. Ja mitä vikaa juoruissa? Seiska jos olisi halvempi, tilaisin. :D
No just se, että ei viiti maksaa itteensä kipeeksi siitä lystistä, että yli puolet lehdestä jää lukematta.

Viblsp
No just se, että ei viiti maksaa itteensä kipeeksi siitä lystistä, että yli puolet lehdestä jää lukematta.
Meille tuli seiska joskus. Kallista on ja nopeasti lehti luettu läpi ja sitten toimii "vain" tv-lehtenä. Mutta niin, tykkään kyllä juoruistakin.

Ah mutta niin, kuuluu asiaan paheksua Seiskaa ja juoruja. Silti yllättävän moni sitä tilaa. :whistle:

Ah mutta niin, kuuluu asiaan paheksua Seiskaa ja juoruja. Silti yllättävän moni sitä tilaa. :whistle:
Kyllä mäkin juoruista tykkään, mutta Seiskassa ne ei ole edes juoruja, aika iso osa sen lehden "journalistiikasta" on ihan paskapuheita ja maksettuja valheita ja teatteria. Jonku Hymyn tai muun juorut voi vielä lukeakin, tai netistä jotain julkkisjuoruja, mutta Seiska on kyllä niin ala-arvoista että en sanoisi niitä edes juorukisi!

vieras
Seiskassa on kyllä ehdottomasti paras tv-lehti, me kyl tilataan sitä lehteä ihan sen tv-lehden takia, luetaan toki myös koko lehti mut ei tilattais jos ei olis niin hyvä tv osio.

Yhteistyössä