Hyvä ruokapaikka välillä Pori-Turku?

vierailijaxxx
Mä en tiennytkään, että Elena777 omistaa oikeudet nimeen Elena. Miten tänne voisi ikinä kukaan täysin uusi ihminen rekisteröityä koska ei voi uutena tietää kaikkia mahdollisia nikkejä. En mäkään tiedä jokaista vaikka täällä lähes päivittäin käyn. Ei niitä jokaista voi mitenkään muistaa. Samankaltainen nikki ei tee kenestäkään automaattisesti kiusaajaa eikä tämä aloitus kyllä kiusaamiselta vaikuta. Tässä ketjussa näen kiusaajina aivan muut kuin ap:n. Surullista, että näitä harmaita häiriköitä ei saada kuriin.
 
vierailijaxxx
vierailiaxxx on kyllä todella har-millista ettei sinua saada jo ku./riin. Häi%riköit täällä aina.
On sulla vaikeaa jos eriävä mielipide on häiriköintiä. Mä kirjoitan tänne melko harvoin, että nyt repäisit tuon kommenttisi tyhjästä. Sä tässä vaikutat häirikkö olevan ja pahimmasta päästä. Laita korkki kiinni kun teksti on tuota tasoa.
 
vierailija
On sulla vaikeaa jos eriävä mielipide on hää. Mä kirjoitan tänne melko harvoin, että nyt repsit tuon kommenttisi tyhjästä. Sä tässä vaikutat rikkö olevan jta päästä. Laita korkki kiinni kun teksti on tuota tasoa.
jos harvoin tänne kirjoitat niin miksi tänään täällä olet kiu sa 6nnut muita ja esiintynyt muina?? haukut kaikkia, se ei ole nor+maalia
 
vierailija
On sulla vaikeaa jos eriävä mielipide on häiriköintiä. Mä kirjoitan tänne melko harvoin, että nyt repäisit tuon kommenttisi tyhjästä. Sä tässä vaikutat häirikkö olevan ja pahimmasta päästä. Laita korkki kiinni kun teksti on tuota tasoa.
jos harvoin tänne kirjoitat niin miksi tänään täällä olet kiu sa 6nnut muita ja esiintynyt muina?? haukut kaikkia, se ei ole nor+maalia

ehkä kannattaisi hankkia jotkut mielialalääkkeet niin tasaantuisi tuo elämäs eikä tarvitsisi olla muiden kimpussa.
 
vierailija
Jos kerran olette Turkuun menossa, niin Raisiossa on aivan ihana ja romanttinen italialaisravintola nimeltä Rosso. Ruoka on aivan taivaallista ja miljöö todella autenttinen, omistaja on kuulemma italialainen ja reseptit vanhoja heidän suvussaan kulkeneita reseptejä. Paikka ei ole mikään halpa, ja pöytävaraus kannattaa tehdä etukäteen, mutta on kyllä poikkeamisen arvoinen elämys.
 
vierailija
Jos kerran olette Turkuun menossa, niin Raisiossa on aivan ihana ja romanttinen italialaisravintola nimeltä Rosso. Ruoka on aivan taivaallista ja miljöö todella autenttinen, omistaja on kuulemma italialainen ja reseptit vanhoja heidän suvussaan kulkeneita reseptejä. Paikka ei ole mikään halpa, ja pöytävaraus kannattaa tehdä etukäteen, mutta on kyllä poikkeamisen arvoinen elämys.
Vai että Rosso autenttinen italialaisravintola. :D
 
vierailijaxxx
jos harvoin tänne kirjoitat niin miksi tänään täällä olet kiu sa 6nnut muita ja esiintynyt muina?? haukut kaikkia, se ei ole nor+maalia

ehkä kannattaisi hankkia jotkut mielialalääkkeet niin tasaantuisi tuo elämäs eikä tarvitsisi olla muiden kimpussa.
Sulla on kyllä pahat harhat. Mä en ole koskaan täällä esiintynyt kenään muuna vaan olen ihan oma itseni. En myöskään hauku kaikkia. Sä et nyt näe omaa toimintaasti ja sitä, että se ei ole normaalia. Hyökkäät viattomien kuten ap:n kimppuun.
 
vierailija
Sulla on kyllä pahat harhat. Mä en ole koskaan täällä esiintynyt kenään muuna vaan olen ihan oma itseni. En myöskään hauku kaikkia. Sä et nyt näe omaa toimintaasti ja sitä, että se ei ole normaalia. Hyökkäät viattomien kuten ap:n kimppuun.
täällä sä edelleen riehut ja k.iu---saa.t muita. Onko sulla ongelmia yksityiselämässä kun noin harmittaa?
 
vierailijaxxx
täällä sä edelleen riehut ja k.iu---saa.t muita. Onko sulla ongelmia yksityiselämässä kun noin harmittaa?
Mulla on asiat oikein hyvin. Sulla sen sijaan ei ole asiat kovin hyvin jos näet mun kirjoitukset riehumisena ja kiusaamisena. Mä vain totean susta asiat jotka paistaa sun kirjoituksista kilometrien päähän. Asia on nyt kuitenkin mun osalta tässä, sä voi toki jatkaa tuota riehumistasi jos siitä tulee sulle parempi olo. Suosittelen kuitenkin ottamaan maanantaina yhteyttä mielenterveystoimistoon. Sieltä saat apua ja mahdollisesti lääkityksen myötä lopetat täällä palstalla sekoilemisen. Kiitos hei.
 

Yhteistyössä