Tietty jos ostaa jotain 1-2 kilon pusseja kerralla mutta meillä on kilokaupalla jauho- ja ruisjauhoa. Tulee mieleen jos ne voisi laittaa keittiön kuivakaapin sijasta kylmiöön.
Saitko traumoja kun isäsi tappoi kanisi?No eihän ne jauhoina säily. Teidän pitää ostaa ne jyvinä ja hankkia sellainen pieni kotitarvemylly.
Pystytkö tai pystyisitkö syömään kania?Automode ahkeroi joten ylläolevaan vastaus lainauksetta...
En usko. Se vain vahvisti käsitystäni siitä, millainen isäni on.
Pystytkö tai pystyisitkö syömään kania?
Miltä maistuu?Toki syön talvisin kanarialla kanipataa.
Riippuu mausteista.Miltä maistuu?
Oletko tehnyt itse? Mitä siihen tulee? Kania, porkkanaa, pippuria, sipulia, valkosipulia ja laakerinlehtiä?Riippuu mausteista.
Hyvältä!
Noi, joo. Pippuri mustaapippuria. Sit laitan vielä vähän tuoretta chiliä, jotain suolaista, usein herbamarea ja puolisen pulloa kuivahkoa valkoviiniä.Oletko tehnyt itse? Mitä siihen tulee? Kania, porkkanaa, pippuria, sipulia, valkosipulia ja laakerinlehtiä?
Saako sieltä kania kaupasta? Teurastatko itse?Noi, joo. Pippuri mustaapippuria. Sit laitan vielä vähän tuoretta chiliä, jotain suolaista, usein herbamarea ja puolisen pulloa kuivahkoa valkoviiniä.
Ellet käytä alkoholia ni laita vettä ja loraus valkoviinietikkaa.
Saa. Mercadonan (vähän niinko s-market tai K supermarket) hyllyltä löytyy aina kania kokonaisena ja puolikkaana.Saako sieltä kania kaupasta? Teurastatko itse?
Niinhän moni tekeekin. Jauhonparanteet tappaa ötököiden munia, ei paranna niitä jauhojaNo eihän ne jauhoina säily. Teidän pitää ostaa ne jyvinä ja hankkia sellainen pieni kotitarvemylly.
Ja teet sitä uunissa jossain padassa? Vai liedellä kattilassa?Saa. Mercadonan (vähän niinko s-market tai K supermarket) hyllyltä löytyy aina kania kokonaisena ja puolikkaana.
Ruskistan kaninpalat ja sipulit pannulla. Sit pataan, muut sekaan ja uuniin pariksi tunniksi.Ja teet sitä uunissa jossain padassa? Vai liedellä kattilassa?
Pitää siis hankkia kunnon uunipata. Valurautainen sellainen, jota voi käyttää myös kattilana.Ruskistan kaninpalat ja sipulit pannulla. Sit pataan, muut sekaan ja uuniin pariksi tunniksi.
Hätätilassa ton voi kyllä tehdä uunissa tavallisessa kattilassa tai paistinpannulla liedelläkin kunhan on jotain kanneksi.Pitää siis hankkia kunnon uunipata. Valurautainen sellainen, jota voi käyttää myös kattilana.
Ei voi tehdä uunissa tavallisessa kattilassa jos kahvat on muovia. Meillä on mutta käytetään nämä ensin loppuun ja ostetaan paremmat myöhemmin.Hätätilassa ton voi kyllä tehdä uunissa tavallisessa kattilassa tai paistinpannulla liedelläkin kunhan on jotain kanneksi.
Niijoo. Mun kattilat on kokonaan terästä.Ei voi tehdä uunissa tavallisessa kattilassa jos kahvat on muovia. Meillä on mutta käytetään nämä ensin loppuun ja ostetaan paremmat myöhemmin.
Niin muuten onkin. Paistopusseja meillä käytetäänArabian uunipata tai kannellinen lasivuoka on hyvä.
Kertakäyttöisiä?Niin muuten onkin. Paistopusseja meillä käytetään
Kaupallinen yhteistyö: Storytel