Hyvä pesula Helsingistä???

  • Viestiketjun aloittaja Tuikku
  • Ensimmäinen viesti
Tuikku
Silkkinen juhlamekko ja miehen puku pitäisi pesettää.

SOL on näyttänyt huonot puolensa niin moneen kertaan, etten haluaisi viedä sinne. Mutta ei ole kokemusta muistakaan liikkeistä. Onko teillä?
 
Ellida
Kaupungin EHDOTTOMASTI paras on Pesula Saalasti Lapinlahdenkadulla (en muista katunroa, mutta on ravintolan vieressä, Lastenkodinkadun kulmassa). Se on todella hyvä, pelastanut monta vaatetta ja mattoa.
 
Ellida
Olisko se Lapinpesu Saalasti?

http://keltaisetsivut.eniro.fi/yritykset/lapinpesu-pesu-saalasti-ky:g49135692

Mä oon tykännyt tästä todella, SOL ei vaan pese puhtaaksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Olisko se Lapinpesu Saalasti?

http://keltaisetsivut.eniro.fi/yritykset/lapinpesu-pesu-saalasti-ky:g49135692

Mä oon tykännyt tästä todella, SOL ei vaan pese puhtaaksi.
Joo, ei todellakaan. On tahrinut kaksi vaatetta, toisesta lähti tahra uudessa pesussa. Syyttivät minua tahroista, vaikka niitä ei ollut pesulaan vietäessä. Yhdestä vaatteesta lähti väri ja silloinkin vika oli muualla.

Mutta kiitos vinkeistä, lisää saa laittaa! :)
 
"Hannele78"
Kannatan Vegeä! +++ Helsinginkadulla on sellainen pikkupesula, joka on ihan huippu. Pesivät mun ihanan punasen juhlapuvun ihan uudenveroiseksi vaikka etumukseen oli kaatunut lasi punaviiniä ja oli kaameen näkönen :/

Eikä hinta ollut päätä huimaavaa, olisiko ollut jokin 40e? Niillä on nettisivutkin, pyykkis.fi - käsittääkseni niiltä saa myös kotiinkuljetuksen?
 
Eerikinkadulla on tosi hyvä pesula, Havanna-ravintolan vieressä. Pesetin siellä hameen, johon oli läiskynyt punaviiniä ja puhtaaksi tuli! Samasta paikasta saa myös laadukasta ja nopeaa vaatteiden korjauspalvelua ja edulliseen hintaan.
 
vierailija
Itsellä sama ongelma, etsin parhaillaan uutta hyvää pesulaa. Varoituksen sana: ei kannata käyttää ainakaan Eerikinkatu 25 pesulaa. Se oli hyvä, kun omistaja hoiti hommat itse, mutta nyt kun hän on palkannut työntekijät ja jäänyt itse pitkälle lomalle, asiat ovat lakanneet toimimasta. Myöskin Ullanlinnan CleanKalle oli valtava pettymys. Kokeilen siis tuota Saalastia ja/tai Topeliuksenkadun pesulaa, katsotaan miten käy.
 
vierailija
Älkää ainakaan missään nimessä viekö mitään Malmille Helsingin Pesulaan. Pilaavat puvut eivätkä ota vastuuta!
Älkää viekö canada coosen takkia pesulaan, saat takasin pilalle pestyn takin ja selityksiä jotka vaihtuu, ajattelin itse että onko takki vaihtunut! Omistaja totesi että ennenkin on mennyt canada coosen takkeja pilalle, sanovat että merkki on huono suorastaan paska! Sinne meni 1100e takki!
Pesupojat jatkaa pyykkäämistä, ulkona on ständi talvitakkien pesu -20%
Mainostavat ammattitaitoista, koulutettua henkilökuntaa.
 

Yhteistyössä