Hyvä päivä vai huono päivä?

"..."
huono päivä, äsken itketty taas silmät päästä. kyl on taivaallista tää raskaus. ihan epistä ettei miehillä oo mitään tällasia hormoonimyrskyjä kun akoilla on kerran kuussa menkat tai sitten ollaan n.9kk raskaana ja kummassakin tapauksessa mielialat siis aivan paskana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
"vieras"
Hyvä päivä! Aamupäivällä oli kaveri käymässä,ja nyt lapsi päiväunilla. Illalla koittaa piiitkästä aikaa Vapaailta,eli olen menossa kaupungille kaveria treffaamaan..
 
"vieras"
Kai tää ihan hyvä päivä on. Sisko on kohta tulossa käymään ja illemmalla serkku tulee siistimään lapsen hiukset :)
Eilen jo siivosin ja tänään oli "koulussa" lyhyt päivä.
 
Huono päivä.
Takana jo kolmas huono yö (yöuni saldo per yö just ja just 3h ja sekin pätkissä).
Lapsen kun olen vihdoin saanut aamupäiväunille klo 9, niin eilen lapsen herätti naapurin rakit haukkuessaan rapussa ennen klo 10 ja tänä aamuna lapsen herätti betoniseinää poraava naapuri. Aamusta asti lapsi kiukutellut väsymystään..

Sama oli eilen yöllä puolen yön aikaan, naapuri pissatti koiriaan ja koirat haukkuu AINA rappukäytävässä, koska pelkää portaita. Eiköhän lapsi siihen herännyt, kukkuu pari tuntia ja unille käydään taas 01-02. Esikoinen heräsi klo 5 raivokohtaukseen, ei paras mahdollinen aamun alkajainen huonoilla yöunilla.
 
Ihan hyvä päivä.
Pitkästä aikaa kotityöpäivä. Hauska viettää aikaa pienimpisen lasten ja lastenlasten kanssa.

Aamulla perhekerhossa neljän pienimmän kanssa.
Sitten lounaan jälkeen kaksi pienintä nukkumaan ja neljän isomman kanssa askartelua.
Nyt neljä isointa lähtevät isosiskolaan nuotiolle grillaamaan makkaraa (siellä pihansiivous meneillään) ja minä itse teinineidin kanssa kauppaan, jahka koulunsa päättyy.
:)
 
Laulava Lomittaja
No jaa...kaks piippunen juttu. Minä oon sairaslomalla,mietin jatkuvaan miten ne sai hommat järkättyä,kun työporukasta yks ja toinen on sairaslomalla..Olisi ollut mummojen/pappojen saunapäivä..Ovatko saaneet toisen tekijän...(tää ei nyt oo sitä että nostaisin itseni jalustalle,mutta jos piirissä pyörii 6 tekijää,joista 3 sairaana....)

Itkettää ikävä!!!!Odotan rakasta kotiin. Laitin lapseni isälleen menemään - ja tyttö tuskali jo aamusta kun on "pakko"... EI OLISI PAKKO,mutta tyttö on itse isälle sanonut,että kerran kk: ssa menee..minä siis kannan syyllisyyttä tytön omasta päätöksestä ='(

Oma olo on perseestä,painaa onteloita,väsyttää,vituttaa...lääkkeet tekee olosta vielä huonomman...
 
"jepskukkuu"
"aurinko taas paistaa sateen kastetta saat maistaa,
löytöretki joka hetki kaikkialla,
sun kanssas arki arkinen on juhla ikuinen,
kanssas ilon arki, arki juhlaa on"

:D vai miten se menee :D :D
 

Yhteistyössä