Hyvä leipäresepti johon tulee basilikaa?

• Viestiketjun aloittaja en oo ennen käyttänyt
  • Ensimmäinen viesti
en oo ennen käyttänyt
En oo ennen käyttänyt basilikaa mihinkään ja sain nyt tuoretta basilikaa nipun. Sen tuoksusta tulee ihan mieleen joku Pirkka Ciabatta-leipä ja ajattelin että se sopisi johonkin leipään, joten oisko kellään mitään hyvää leipäreseptiä mihin laitettais paljon basilikaa? Haluaisin kokeilla jotain, mutten ihan summassa silti uskalla kokeilla jos tuleekin pahaa. Muitakin reseptejä saa laittaa. (Tuota basilikaa ei kuitenkaan varmaan voi pakastaa.) Kiitos etukäteen!

"..."
Miksi ihmeessä söisit leipää? Miksi haluat ahtaa itseesi turhia hiilareita? Olen varma, että basilikaa voi käyttää fiksumminkin, esimerkiksi salaattiin tai lihan mausteena.

"aloittaja"
No en mä oo leivällä koskaan lihonut, ihan normaalipainoinen olen aina ollut. Mutta saa muitakin reseptejä toki laittaa, en oikein tiedä mihin tuon käyttäisi.

.......
[QUOTE="aloittaja";24491980]No en mä oo leivällä koskaan lihonut, ihan normaalipainoinen olen aina ollut. Mutta saa muitakin reseptejä toki laittaa, en oikein tiedä mihin tuon käyttäisi.[/QUOTE]

Vaikka et olisikaan lihonnut, niin varmasti olisit paljon pirteämpi ja paremman näköinen, jos jättäisit leivän mussutuksen ja alkaisit karppaamaan.

"aloittaja"
Vaikka et olisikaan lihonnut, niin varmasti olisit paljon pirteämpi ja paremman näköinen, jos jättäisit leivän mussutuksen ja alkaisit karppaamaan.
No mua kehutaan yleensä kauniiksi, missin näköiseksi, vaikka pituutta ei olekaan niin paljoa. Ei oo siis tarvetta olla paremman näköinen, herättää vain turhaa kateutta.

Kiitos tuosta leipäreseptistä!

• Tykkää
Reactions: PölyEsteri
"..."
[QUOTE="aloittaja";24492031]No mua kehutaan yleensä kauniiksi, missin näköiseksi, vaikka pituutta ei olekaan niin paljoa. Ei oo siis tarvetta olla paremman näköinen, herättää vain turhaa kateutta.

Kiitos tuosta leipäreseptistä![/QUOTE]

Paljonpa se missinkauneus auttaa, jos on jatkuva hiilaripöhötys päällä...

"vieras"
haha, ja karppaamalla tään saa aikaseks, oon kyllä koittanu karpilla sekä tavallisen lautasmallin mukaan. jälkimmäinen toimii, leipää voi syödä, itse oon 34, mutta ikääni veikanneet on arvanneet 22-24... et se siitä. ja aina oon syöny leipää. sekä tummaa että vaaleeta.

Yhteistyössä