Hyvä lämpöpussi vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ollut Lodger bunker ja sitten eisbrächen. Molemmat hyviä, tuo bunker moni käyttösempi, kun toi toinen on niin kuuma, ettei sitä voi syksyllä/keväällä pitää, vaikka jo jotakin tarvitsisi. Bunkerissa voi käyttää joko sitä lisävuorta pelkästään istumaalustana, pelkkää pussia tai sitten pussia lisävuorella. Ja on pitkäikäinen, noita eisbrächeneitä(?) on vissiin parie eri kokoa.

[QUOTE="Vieras";27738503]Meillä ollut Lodger bunker ja sitten eisbrächen. Molemmat hyviä, tuo bunker moni käyttösempi, kun toi toinen on niin kuuma, ettei sitä voi syksyllä/keväällä pitää, vaikka jo jotakin tarvitsisi. Bunkerissa voi käyttää joko sitä lisävuorta pelkästään istumaalustana, pelkkää pussia tai sitten pussia lisävuorella. Ja on pitkäikäinen, noita eisbrächeneitä(?) on vissiin parie eri kokoa.[/QUOTE]
Eisbärchen lämpöpussia olen katellut, se 100cm taitaa olla se isompi koko?

image_view.php

tämä.

me ulkoillan niin paljon ja tällähetkellä vaan brion fleece-pussukka, ja se ei enää oikeen lämpösenä pidä näillä keleillä : /

Meillä,itse asiassa on myös tollanen brion pussi. Se on aika ohut tosiaan.
Nyt pakkasilla meillä ollut tuo eisbrächen, mutta sitten keväällä/syksyllä toi bunker. On kahdet rattaat, niin toi brion pysyy niissä pikkurattaissa ja noita sitten vaihtelen yhdistelmissä kun/jos ei brioilla pääse kulkemaan.
Mä en tiiä mikä koko meillä on tosta eisbrächenistä. Oisko sitten se pienempi kun poika nyt 1,5v ja ei enää mahdu kunnolla sinne pussiin, jää yläkroppa paljaaksi. Pitäis vaihtaa se bunker, kun sinne mahtuu vielä sen pussituksen kanssakin.

Meillä on ollut molemmat Eisbärchenit (miten se nyt kirjoitettiinkaan :D) pienempi kaukalossa ja isompi nyt vuoden paikkeilla vaunuissa, kun pehmeään koppaan ei mahdu ja haluaa välillä vaihtaa istumaan.

Tossa isommassa ei vain ole sitä isoa aukkoa siellä takana, että sais 5-pistevyöt läpi (pienessä siis tarroilla toimiva isompi aukko.

[QUOTE="Hei";27738629]Meillä ihan perus Emma lämpöpussi ja ihan on riittävä ja edullinen[/QUOTE]

taisi olla saman hintanen ku toi Eisbärchen, 39e. Mut eikös toi Emman pussukka ole aika pieni? Taisi olla 78cm, ja meillä vauva on jo 74cm.

[QUOTE="Apari";27738665]Meillä on ollut molemmat Eisbärchenit (miten se nyt kirjoitettiinkaan :D) pienempi kaukalossa ja isompi nyt vuoden paikkeilla vaunuissa, kun pehmeään koppaan ei mahdu ja haluaa välillä vaihtaa istumaan.

Tossa isommassa ei vain ole sitä isoa aukkoa siellä takana, että sais 5-pistevyöt läpi (pienessä siis tarroilla toimiva isompi aukko.[/QUOTE]

tossa isossa pussukassa on aukot 5 pistevyötä varten, ainakin tuolla oz babyn sivuilla luki. Mut mä käyn tuolla liikkeessä tsekkaamassa muutaman vaihtoehdon :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27738687:
tossa isossa pussukassa on aukot 5 pistevyötä varten, ainakin tuolla oz babyn sivuilla luki. Mut mä käyn tuolla liikkeessä tsekkaamassa muutaman vaihtoehdon :)

No olen kyllä ostanut sen käytettynä, että voiola jtn vanhaa mallia sitten :)

Meillä tuollainen iso jääkarhupussi. On tosi lämmin. Syksyllä laitoin esikoiselle pussiin vain sisävaatteet+ pipon ja hanskat. Jos siis oli tarkoitus ettei tule pussista pois, tai jos oltiin menossa vaikka kauppakeskukseen.

Mä himoitsin ystävän vauvan Ticketin pussia ja vieläkin harmittelen etten raaskinut sitä pari vuotta sitten kuopukselle ostaa myös. Meillä on siis saman ikäiset lapset ja heidän lapsi mahtuu siihen isompaan kokoon vieläkin, talvipakkasillakaan ei tarvi kun hanskat, pipon ja kaulurin. Hän ei enää nuku ulkona, mutta meidän 2v nukkuu vieläkin ja kun ei enää vaunuihin mahdu niin tosiaan kaipaisin tuollaista pussia nyt. Enkä enää ainakaan raaski sitä ostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27738793:
Mä himoitsin ystävän vauvan Ticketin pussia ja vieläkin harmittelen etten raaskinut sitä pari vuotta sitten kuopukselle ostaa myös. Meillä on siis saman ikäiset lapset ja heidän lapsi mahtuu siihen isompaan kokoon vieläkin, talvipakkasillakaan ei tarvi kun hanskat, pipon ja kaulurin. Hän ei enää nuku ulkona, mutta meidän 2v nukkuu vieläkin ja kun ei enää vaunuihin mahdu niin tosiaan kaipaisin tuollaista pussia nyt. Enkä enää ainakaan raaski sitä ostaa :)

meillä mahtuis esikoinen 3,5-v vielä tollaseen 100cm lämpöpussukkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27738802:
meillä mahtuis esikoinen 3,5-v vielä tollaseen 100cm lämpöpussukkaan :D

Hitsi, raaskikohan sitä sitten kuitenkin... En tiedä kuinka kauan tuo kuopus vielä nukkuu ulkona (en tiedä kuinka kauan nukkuu edes päiväunia enää). Muuhun tuota pussia ei meillä tarvis kun ei olla koko rattaita käytetty muuhun tarkoitukseen alkukesän jälkeen.
Noilla on kyllä varmaan ihan hyvä jälleenmyyntiarvo..?

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27738846:
Hitsi, raaskikohan sitä sitten kuitenkin... En tiedä kuinka kauan tuo kuopus vielä nukkuu ulkona (en tiedä kuinka kauan nukkuu edes päiväunia enää). Muuhun tuota pussia ei meillä tarvis kun ei olla koko rattaita käytetty muuhun tarkoitukseen alkukesän jälkeen.
Noilla on kyllä varmaan ihan hyvä jälleenmyyntiarvo..?

eikös noilla ticketin tuotteilla yleensä oo ihan hyvä jälleenmyyntiarvo :) meillä on toi esikoinen vasta 95cm pitkä.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27738873:
eikös noilla ticketin tuotteilla yleensä oo ihan hyvä jälleenmyyntiarvo :) meillä on toi esikoinen vasta 95cm pitkä.

Meillä samanikäinen esikoinen n. 100cm ja tää kaksivuotias kuopus tuon 95cm :) Jos ne pussukat vaikka tulis joulun jälkeen alennusmyyntiin :)

• Tykkää
Reactions: jassåå

Yhteistyössä