hyvä juttu, taputan käsiäni

Minäkin tein oman tutkimuksen tuhannen otoksella. Kahdeksan sairastui, kukaan ei joutunut sairaalaan ja kukaan ei kuollut. Tutkimukseen osallistuneiden joukossa oli rokotettuja ja rokottamattomia.

Ne Keskeytti rekrytoinnit siihen koska oli niin kiistattoman tehokas että ei ollut enää tarpeen

 
vierailija
Nimenomaan on koko ajan toitotettu sitä, että kuinka sukulaiset ja ystävät on ottaneet kaksi tai kolme rokotetta ja voivat erittäin hyvin. Ja kun on kerrottu rokotusten jälkeisistä kuolemista yms niin on huudettu heti, että ne johtuu jostain aivan muusta kuin koronarokotteista.
Huomaa että luet tätä palstaakin värittyneiden lasien läpi. Tulkintasi ei vastaa todellisuutta.
 
vierailija
Noh moni on saannut rokotteen jälkeen sydärin ja muut haitta vaikutukset joita on tuhansia. Ja rokotteui joutunut paljon sairaalaan. Se saa kysymään onko se rokote sitten mikään ihmeen tekijä.
Ei ole tuhansia. Vai puhutko nyt globaalisti? Miljardeja annoksia rokotetta annettu globaalisti, niin eiköhän siihen muutama tuhat haittavaikutustakin mahdu joukkoon. Täytyy ymmärtää asioiden mittasuhteita.
 
vierailija
En tiedä kauppanimeä, mutta sellainen Ivermektiininkaltainen lääke se on. Ei ihan sama lääke ole, mutta lähestulkoon. Joittenkin mielestä se on sama.
En usko, että Ivermektiiniä suositellaan koronaan koska tutkimustulokset ovat olleet aineen vaikutuksista niin kyseenalaisia. Enemmän uskon molnupiraviriin tai strovimabiin koska niillä on saatu hyviä tuloksia koronapotilaiden hoidossa.
Täytyy jäädä odottelemaan josko keksisivät jonkun syötävän lääkkeen, joka luo elimistöön immuniteetin.
 
vierailija
En usko, että Ivermektiiniä suositellaan koronaan koska tutkimustulokset ovat olleet aineen vaikutuksista niin kyseenalaisia. Enemmän uskon molnupiraviriin tai strovimabiin koska niillä on saatu hyviä tuloksia koronapotilaiden hoidossa.
Täytyy jäädä odottelemaan josko keksisivät jonkun syötävän lääkkeen, joka luo elimistöön immuniteetin.
Ivermektiini toimii koronaan paremmin kun sitä annostellaan limakalvoille nenään, se suomalainen on tulossa mutta ei ilmeisesti vielä tänä keväänä. Mutta pfizerin paxlovid toivottavasti tulee.

 
vierailija
En usko, että Ivermektiiniä suositellaan koronaan koska tutkimustulokset ovat olleet aineen vaikutuksista niin kyseenalaisia. Enemmän uskon molnupiraviriin tai strovimabiin koska niillä on saatu hyviä tuloksia koronapotilaiden hoidossa.
Täytyy jäädä odottelemaan josko keksisivät jonkun syötävän lääkkeen, joka luo elimistöön immuniteetin.
Ivermektiinin annostus on siinä se hankala osa, mutta limakalvoille annosteltuna on tehokkaampi, ja se suomalainen nenäsuihkelääke tulee, mutta ei vielä tänä keväänä kuulemma. Mutta toivottavasti pfizerin paxlovid tulee.

 
En tiedä mistä tutkimuksesta puhut, mutta jos kyseessä on sama mihin itse olen törmännyt, niin jostain syystä siinä käytetty annostus oli, niin väärä, että sillä oli saatu haittoja aikaan.

Ivermektiini on kyllä käytössä tälläkin hetkellä joissakin maissa ja varsin hyvin tuloksin, esimerkiksi Intia.


En usko, että Ivermektiiniä suositellaan koronaan koska tutkimustulokset ovat olleet aineen vaikutuksista niin kyseenalaisia. Enemmän uskon molnupiraviriin tai strovimabiin koska niillä on saatu hyviä tuloksia koronapotilaiden hoidossa.
Täytyy jäädä odottelemaan josko keksisivät jonkun syötävän lääkkeen, joka luo elimistöön immuniteetin.
 
vierailija
En tiedä mistä tutkimuksesta puhut, mutta jos kyseessä on sama mihin itse olen törmännyt, niin jostain syystä siinä käytetty annostus oli, niin väärä, että sillä oli saatu haittoja aikaan.

Ivermektiini on kyllä käytössä tälläkin hetkellä joissakin maissa ja varsin hyvin tuloksin, esimerkiksi Intia.
Ehkä Intia ei ole paras esimerkki koska niille piruparoille voidaan kokeilla mitä tahansa. Epäilen ettei koronalle tule mitään varsinaista pilleri estolääkitystä kuten esim malariaan on ja syy on sen nopea kyky muuntautua. Voisi jotenkin verrata syöpiin. Vaikka johonkin syöpään on jo hyvä täsmälääkitys ja hoito, niin on vielä syöpiä, jotka ovat kuolettavia. Toivottavasti olen väärässä ja se ihmepilleri, purukumi tai suihke jne keksitään ja joka myös tehoaa.
 
Se ei varsinaisesti ole sellainen ihmiskoepuisto ivermektiinin suhteen, koska se on ollut käytössä siellä jo muiden sairauksien hoidossa.


Ehkä Intia ei ole paras esimerkki koska niille piruparoille voidaan kokeilla mitä tahansa. Epäilen ettei koronalle tule mitään varsinaista pilleri estolääkitystä kuten esim malariaan on ja syy on sen nopea kyky muuntautua. Voisi jotenkin verrata syöpiin. Vaikka johonkin syöpään on jo hyvä täsmälääkitys ja hoito, niin on vielä syöpiä, jotka ovat kuolettavia. Toivottavasti olen väärässä ja se ihmepilleri, purukumi tai suihke jne keksitään ja joka myös tehoaa.
 
vierailija
Ivermektiinin annostus on siinä se hankala osa, mutta limakalvoille annosteltuna on tehokkaampi, ja se suomalainen nenäsuihkelääke tulee, mutta ei vielä tänä keväänä kuulemma. Mutta toivottavasti pfizerin paxlovid tulee.

Tuo Pfeizerin Paxlovid on juurikin lääkenimi molnupiravirille, jota tällä hetkellä Englannissa annetaan koronaan sairastuneille yli 60- vuotiaille ja niille, joilla riskitekijöitä. Kaksi kapselia päivässä 5 vrkn ajan.
 
vierailija
Jos omikron on lievä (siis sitä ei tiedä vielä), niin minkä ihmeen takia stuplarokotetut lle kun p rokottaa?

Käytkö sä joka tavisflunssaa tai mahatautia vastaan pyytämässä rokotteen?
Nyt on suuri vaara et ne joilla ei ole ensimmäistäkään, menevät piikille eikä sitä kolmatta ehditä antaa ajoissa niille tuplarokotetuille kundi ole hoitajia!!!
 
vierailija
On hyvin tyypillistä, että kun tulee yksi veritulppa, niin tulee toinen ja tulee kolmaskin. Kuuluu vähän niin kuin taudinkuvaan. Sen takia estolääkitystäkin jatketaan pidemmän aikaa. Eli se ei tee asiasta mitenkään merkittävämpää, että ystäväsi on saanut oikein toisen veritulpan lyhyen ajan sisään.
Ei todellakaan ole tyypillistä eikä kuulu taudinkuvaan.
 
vierailija
Voi elämän kevät.

Jos vanha ihminen vakaasti päättää olla ottamatta rokotetta ja silti pyytää lapsia/lapsenlapsia kylään, niin se on
Hänen
Oma
Valintansa.

Oma anoppini ei ota rokotetta vaikka siitä olen jopa vihjannut, ja meille on täysin selvää se, että kun jälkikasvua hänellä lappaa, niin hän ottaa itse vastuun jos saa vakavan taudin.

Äitini on tuplarokotettu, mutta ennen rokotuksia sanoi nauraen että tänne vaan sun muksusi.

Tietenkään ei heidän luonaan käydä jos on tautia tulossa päälle. Mutta he ovat vapauttaneet meidät vastuusta, ja haluavat pitää omasta tahdosta ja määräysvallastaan kiinni.

Vanhus ei ole lapsi. Mun äiti on samanlainen ja yhtä terävä kuin 20 v.sitten. Hän ei ole edunvalvottava höppänä.
Ei lasten tarvi alkaa edunvalvojaksi.
 

Yhteistyössä