Hyvä hieromasauva hakusessa

• Viestiketjun aloittaja Muffin*
  • Ensimmäinen viesti
Muffin*
Mikä olisi hyvä ja laadukas -monipuolinenkin- hieromasauva?
Muffin Mucker -helmisauva on aika kiinnostava. Onko kokemuksia?
Entäpä Kaalimato? Onko pötkylä hintansa väärti?

mm32
Alkuperäinen kirjoittaja Muffin*:
Mikä olisi hyvä ja laadukas -monipuolinenkin- hieromasauva?
Muffin Mucker -helmisauva on aika kiinnostava. Onko kokemuksia?
Entäpä Kaalimato? Onko pötkylä hintansa väärti?
Sama kysymys itsellä. Kokojakin on monenlaisia. Itse katsellut naiselle jotain 16/3,5 sauvaa, hänestä ihan riittävä.

Muffin*
Joo, onhan tuo Mucker esim. aika iso munkin makuun, mutta muilta toiminnoiltaan vaikuttaa olevan aika vänkä...
Laadukasta välinettä haen.
Eikö kellään ole oikeasti kokemusta kummastakaan?

mm32
Joo, onhan tuo Mucker esim. aika iso munkin makuun, mutta muilta toiminnoiltaan vaikuttaa olevan aika vänkä...
Laadukasta välinettä haen.
Eikö kellään ole oikeasti kokemusta kummastakaan?
No tilaa vaikka pari erilaista. Meillä rouva lähtisi pakoon jos ton kokoisen esittelisin, mutta meitä on moneen junaan.

Muffin*
Noh, M.Mucker meille nyt joka tapauksessa tässä jonain päivänä tulee :) Onhan tuo 4cm kyllä aika paksu... Saa nähdä, miten akan käy! ..Noh, eiköhän ukko-kulta osaa sillä minua nätisti käsitellä.
Kerron sitten vaikka kuulumisia, oliko kiva vai not :) (Kun ei tänne näköjään noita mielipiteitä muilta tule)

Muffin*
No nyt mua alkoi kyllä oikeestaan vähän jännittään, kun onhan se kuitenkin 19cm pitkä! Oon kokoajan ajatellut, että eihän sitä kahvaa myöten tarvi käyttää, mutta kun siinä on se klitoriskiihotin siellä alapäässä, niin.. niin... Niin en tiiä! No, sittenpähän tuon näkee...

mm32
No nyt mua alkoi kyllä oikeestaan vähän jännittään, kun onhan se kuitenkin 19cm pitkä! Oon kokoajan ajatellut, että eihän sitä kahvaa myöten tarvi käyttää, mutta kun siinä on se klitoriskiihotin siellä alapäässä, niin.. niin... Niin en tiiä! No, sittenpähän tuon näkee...

mm32
Alkuperäinen kirjoittaja mm32:
Sinänsä tuo ei ole vielä paksu, mutta toki se vaikuttaa, että dildo ei kuitenkaan jousta samalla lailla kuin kalu. Eli 4 cm voisi tuntua kalua paksummalta.

Itse olen katsellut hiukan lyhyempiä ja kapeampia sauvoja, koska en itsekään ole mikään isokaluinen, eikä nainen ole tottunut kovin kookkaaseen.

Laita ihmeessä kokemuksista tänne.

Tyytyväinen
Heippa! Ostin juuri muffin muckerin ja voin taata että dildo on koko hintansa arvoinen! Laite on hauskan värinen ja vibtaattori on aivan taivaallinen... Järisyttäviä orgasmeja toisensa jälkeen! Helmistä en niiin paljon pidä kuin pelkästään pienellä tehokkuudella. Siispä: SUOSITTELEN KAIKILLE NAISILLE!!

Yhteistyössä