Hyvä Greta! Hän antaa Suomelle ansaittua märkää rättiä :)

  • Viestiketjun aloittaja Greta the Great
  • Ensimmäinen viesti
Heja greta <3
No höpö höpö. Jos olisit itse niin fiksu, kuin mitä tällä palstalla selität, niin et kirjoittelisi tuollaisia ollenkaan.
Ethän sä tiedä, miten fiksu tuo nuori nainen on tai ei ole.
Sulla on takertunut joku tosi setämiesselitys tuohon asiaasi, "antaa pikkutytön kasvaa, ennenkuin yrittää puhua viisaille aikuisille yhtään mitään".
No onko joku Trump sun mielestä niin viisas, että menee Gretan edelle? HAH. Gretassa on paljon viisautta, kuinka moni 16- vuotias on saanut maailman mahtavimpien valtioiden johtajat älähtämään itselleen. Yritäppä itse, kun olet valmiiksi kehittynyt "aikuinen".
Kiitos juuri noin ja high5

Onko vaihdevuodet pukkaamassa Aivikselle kun on muuttunut noin setämäiseksi?

Eikä ollut ensimmäinen kerta tänävuonna, nyyhh :(
 
No höpö höpö. Jos olisit itse niin fiksu, kuin mitä tällä palstalla selität, niin et kirjoittelisi tuollaisia ollenkaan.
Ethän sä tiedä, miten fiksu tuo nuori nainen on tai ei ole.
Sulla on takertunut joku tosi setämiesselitys tuohon asiaasi, "antaa pikkutytön kasvaa, ennenkuin yrittää puhua viisaille aikuisille yhtään mitään".
No onko joku Trump sun mielestä niin viisas, että menee Gretan edelle? HAH. Gretassa on paljon viisautta, kuinka moni 16- vuotias on saanut maailman mahtavimpien valtioiden johtajat älähtämään itselleen. Yritäppä itse, kun olet valmiiksi kehittynyt "aikuinen".
Miten fiksu olen kertonut olevani?

On sinällään ikävää, ettet ymmärtänyt sanaakaan viestistäni. Kuten sanoin, Greta on varmasti fiksu tyttö. Ikä kuitenkin tuo rajoitteensa. Ikävä kyllä. Se ei silti tarkoita sitä, että pelkkä ikä tekisi kenestäkään älykästä.
 
Harvinaisen typerä kommentti sinulta jota olen aina pitänyt fiksuna

Mieti onko hän mikään tavallinen lapsi, no ei ole, koko maailma häntä kuuntelee, ja on jatkuvasti otsikoissa. Älkää mollatko häntä että vanhempansa käyttäisivät hyväkseen, kyllä hän on itse täydestä sydämestä mukana kampanjassaan

ap
Mielestäsi Greta on fiksu ja osaa itse perustella sanomansa? Jos näin on, miksi häntä suojellaan agressiivisten turvamiesten avulla journalisteilta, jotka haluavat esittää kysymyksiä, joihin hänen "avustajansa" (lue ohjaajansa) eivät etukäteen ole kirjoittaneet vastauksia? Miksi nuo samat häntä seuraavat turvamiehet ja avustajat liikkuvat fossiilisten polttoaineiden avulla, kun Gretaa liikutetaan sähköllä ja purjeilla ainakin silloin, kun asialla on media-arvoa.

Ilmastonmuutos on tosiasia (ei tosin maailmanloppu), mutta sen avulla ratsastavat rahastajat ja aivopesijät ovat alhaistakin alhaisempia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä