Ja vielä ne poliitikot puhuu vastuun kantamisesta. Ei politikoilla ole mitään vastuuta tekemistään päätöksistä näistä politikkojen tekemistä päätöksistä kantaa vastuun yksinomaan kansalaiset.Phew
Joutaisi tuokin suvakki vankilaan meidän rahojen HASSAAMISESTA afrikkalaisten valtaapitävien kullitettuihin hanoihin, shampanjakylpyihin, heimosotien aseistukseen ja gepardihattuihin!!ainoa poliittinen vastuu on se että voi tippua eduskunnasta seuraavissa vaaleissa
Näistä jutuista tulee mieleen Kimmo Sasi, joka myöhästyi jostain äänestyksestä.Ja vielä ne poliitikot puhuu vastuun kantamisesta. Ei politikoilla ole mitään vastuuta tekemistään päätöksistä näistä politikkojen tekemistä päätöksistä kantaa vastuun yksinomaan kansalaiset.
Ei se mikään vastuu ole. Samalla lailla opposition kansanedustaja voi pudota eduskunnasta vaikka ei ole voinut päättää mistään asiasta.ainoa poliittinen vastuu on se että voi tippua eduskunnasta seuraavissa vaaleissa
juuri tätä yritinkin sanoa että vastuu on hyvin mitätönEi se mikään vastuu ole. Samalla lailla opposition kansanedustaja voi pudota eduskunnasta vaikka ei ole voinut päättää mistään asiasta.
Sinulla se on aina sellainen autistinen asenne, että jos joku käyttää lauseita joita sinä et käytä niin et hyväksy. Nalle puhui selkokielellä että yksikieliset härmäläisjuntitkin ymmärtää sanomansaNallen haastattelusta jäi hieman hämmentynyt olo. Ehkä hänen kaksikielisyys
vaikutti jutusteluun. Lypsävä lehmä ja muita rahvaanomaisia kielikuvia.
Hän on höösännyt monella alalla ja kääntänyt ainakin kerran takkiaan.
Katsoin myös Hesarin haastattelun. Orpo sanoi ettei ole ehtinyt katsoa Ykkösaamua.
800 asiantuntijaa jo kuultu.
Toivottavasti rökitys ja säästökuuri ei ala heti hallituskauden alussa. Ihmisiä on jo tarpeeksi kiusattu koronalla ja Ukrainan sodan lieveilmiöillä.
Kun politikko puhuu kantavansa vastuuta mitä ajatuksia se herättää? Minun ajatuksissa politikon uskottavuus romahtaa heti, kun politikko alkaa selittää kuinka hän kantaa vastuuta.juuri tätä yritinkin sanoa että vastuu on hyvin mitätön
Linkki?Orpon hallitus tuhlaa yhtä paljon mutta hyväosaisiin elinkeinoelämän ja pääomapiirien omistajien taskuihin.
Olen ollut paikalla Sammon yhtiökokouksissa ja Nalle ei ole osoittanut minkäänlaista ylimielisyyttä vaikka joku pienosakkeenomistaja kysyisi miten tyhmiä kysymyksiä, vaan aina on antanut asiallisia vastauksia.9.4.2016
Erään kuuluisan sitaatin on kerrottu tulleen Nordean nykyisen hallituksen puheenjohtajan Björn Wahlroosin suusta.
Wahlroosin on sanottu todenneen, että ”tavalliset asiakkaat tuovat vain hiekkaa kengänpohjissaan pankin lattialle”.
Tämä ylimielisen Wahlroosin mukava heitto tavallisista ihmisistä on jäänyt mieleen.
Toki jos Kreikkaan vertaa...Satuitko katsomaan heti vaalien jälkeen, tunnin ohjelma aamuteeveessä, Sixten Korkman perusteli kymmenellä tavalla, että Suomen valtio ei ole erityisemmin ylivelkaantunut kansainvälisesti vertaillen.
Joutaisi tuokin suvakki vankilaan meidän rahojen HASSAAMISESTA afrikkalaisten valtaapitävien kullitettuihin hanoihin, shampanjakylpyihin, heimosotien aseistukseen ja gepardihattuihin!!
Väitän että sinä ja eräs toinenkin rekkautunut itse kärsitte autismista ja syytätte siitä muita kirjoittajia.Sinulla se on aina sellainen autistinen asenne, että jos joku käyttää lauseita joita sinä et käytä niin et hyväksy. Nalle puhui selkokielellä että yksikieliset härmäläisjuntitkin ymmärtää sanomansa
Ha det så bra.
Miten sellaiset voivat olla lyttääjiä jotka kirjoittavat pelkkää puhdasta faktaa Sannasta?Väitän että sinä ja eräs toinenkin rekkautunut itse kärsitte autismista ja syytätte siitä muita kirjoittajia.
Tunnistin kirjoituksesi vaikka et köyttänyt tällä kertaa nimimerkkiäsi.
Olette molemmat Sannan lyttääjiä.
Mielipiteenne asiasta riippumatta ovat vinksahtaneita enkä niihin yleensä reagoi.
Olen eri mieltä asioista ja minulla on siihen täysi oikeus vapaassa Suomessa.Miten sellaiset voivat olla lyttääjiä jotka kirjoittavat pelkkää puhdasta faktaa Sannasta?
Kuten nyt esimerkiksi B. Wahlroos.
Ei minulla ole.Olen eri mieltä asioista ja minulla on siihen täysi oikeus vapaassa Suomessa.
Osuin näköjään arkaan paikkaan.
Käytä nimimerkkiäsi kun sinulla sellainen kerran on.
Harmaiden kirjoittajien ruotiminen on hakuammuntaa. Maailmassa on miljardeja ihmisiä ja moni kirjoittaja osaa käyttää googlekääntäjää. Tulevaisuudessa ehkä väittelet tekoälyn kanssa.