P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mä ajattelin soittaa että hei mä tein testin ja oon raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kandee kertoa olevansa raskaana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mä ajattelin soittaa että hei mä tein testin ja oon raskaana.
Matkija apina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mä ajattelin soittaa että hei mä tein testin ja oon raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:täydetä meni..pomppas kun vieteri petistä..vieläpä älysin siitää köökin seinäkelloa eteenpäin,mies keittelee *kuravettä*yksinään jupisten
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mä ajattelin soittaa että hei mä tein testin ja oon raskaana.
Ei taida toimia meillä tuo pila.
terv. rv 31![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ryyt:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mä ajattelin soittaa että hei mä tein testin ja oon raskaana.
Ei taida toimia meillä tuo pila.
terv. rv 31![]()
Ei se toimi ei, mut kokeiles soittaa ja sano et nyt tais lapsivedet mennä, et taitaa syntyä etuajassa.... vai onko liian paha...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kandee kertoa olevansa raskaana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:täydetä meni..pomppas kun vieteri petistä..vieläpä älysin siitää köökin seinäkelloa eteenpäin,mies keittelee *kuravettä*yksinään jupisten
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Mun tarkoitus oli juksata taaperoa aamulla ja verhoja avatessani ihmettelin kovaan ääneen miten meidän parkkipaikalla on helikopteri niin mieskin tuli ikkunaan![]()