HYVÄ aprillipila miehelle :)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just juksasin... :D
Keitin aamukahvit ja mies kömpi sitten kahville, niin menin vastaan ja kerroin, että en muistanut, että oot kotona, vaan sammutin jo keittimen.... Siis TÄH!!?? Miehen ilme oli näkemisen arvoinen :D :D
Aprillia....
Pieni, hassu pila! :)

mie suunnitelin mennä makkarinovelle kailottamaan*taitaa männä tämäpäivä maatessa,kello on kohta jo neljä*..vois männä täydestä,kun on niin pilvinen ja harmaa päivä.. :snotty:
kahtois miten nopeasti ampaisee ylös

Mä en ymmärrä noita "oon raskaana"-piloja. Kaveripariskunta sanoi joskus et ei halua enää lapsia, kuitenkin mies toivoi sitä salaa kertomatta edes vaimolleen, et tulis vielä yks. Niin tämä menee aprillina sanomaan et on raskaana ja mies itkee onnesta. Kiva siinä sitten selitellä et aprillii..
Pilat on hyviä, kun ne ei mene liian mauttomiksi ja tuo raskausuutinen ei oo musta yhtään hyvää pilaa.

Mun mies ei tykkää lainkaan jos sitä jekuttaa, mut välillä on tullut aprillattuu siitä huolimatta :whistle: . Vielä en tiedä kehitänkö tänä vuonna jotain.
Kerran on muksut hajoittaneet sängyn ja raskaana olen ollut kerran. Vieras tätä kauhisteli, mutta mä en näe siinä mitään pahaa, kunhan tuntee kumppaninsa tässä suhteen täysin. Pitää siis olla 110 % varma ettei kumppanilla ole salahaaveita raskaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ryyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Mä ajattelin soittaa että hei mä tein testin ja oon raskaana.

Ei taida toimia meillä tuo pila.

terv. rv 31 :D

Ei se toimi ei, mut kokeiles soittaa ja sano et nyt tais lapsivedet mennä, et taitaa syntyä etuajassa.... vai onko liian paha...

Pitäsköhän koittaa :) mulla rv 30+2..mut vois olla että suuttuis vähän liikaa et ehkä mä en viitti :|

Mie päätin yrittää tylsää, mutta uskottavaa pilaa.

Tekstasin:

Argh! Tiskikoneen takaosasta valunu vettä ja kun listojen ja lattian väliin päässy kans, soitin isännöitsijälle. Tuo kohta tänne ison tuulettimen kuivaan vesivahinkoa. Voi kuulemma mennä viikkokin, ennen ku kuivunu. Prkl! Oon kuullu, et tosi kovaäänisiä ne isot tuulettimet, joita vesivahingois käytetään.

Mies vastasi:

"Voi ei kamalaa ääk miten me selvitään tästä hirveästä epäonnesta mikä on taas synkkänä varjona meidän yllä näin aprillipäivänä."

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä