hyvä alku :)


Oon tässä nyt viikon ns laihdutellu keventämällä ruokavaliota, lisäämällä liikuntaa ja veden juomista.. Alkupaino tasan viikko sitten oli 96,6 ja just äsken mittasin aamupainoksi 93,0 :D Eli paljon ku ajatellaan viikkoa..oon tuudittautunu sellaseen kuvitelmaan et noin puol kiloo on lähteny sitä läskiä ja loput nesteitä..niinku jossai aikasemmassa viestissä mainihin et tuo nesteen kerääntyminen ollut ongelma esikoisen raskaudesta lähtien...Mut vihreä tee, vesi ja kahvi on ne joilla mä meen ja toisaiseksi on hyvin mennyt! Eikun tsemiä kaikille laihduttajille..niinvanhoille kuin uusillekkin :wave:
 
Mulla ainaki tsemppi pysyy päällä ku välillä kahtoo ihteään peilistä.. :headwall: oikein ällöttää nuo paksut reidet ja roikkuvat makkarat.. :ashamed: vaan pakko on kyllä tunnustaa et välillä tekis suurinpiirtein mieli työntää päänsä kattilaan ja vetää kaksinkäsin ähkyyn ihtesä..mut se on nyt taakse jäänyttä elämää, koska ei sillä tyylillä tapahdu mtn..onhan tuo nähty..*jatkaa siis itsehillinnän opettelua haaveillen normaalista kropasta*
 
Täällä kanssa yksi paksureisinen herkkuperse :snotty: , joka aloitti keventämisen tiistaina, painoa 88 kg/pituus 170 , olen ennen lapsia painanut aina 65 kg, siis aikuisiällä... olin yhdessä vaiheessa 80 kg, mutta syksyn pimeys sai mut taas ostamaan suklaata vähän väliä. Laihdun onneksi helpolla, kunhan vaan jätän makean pois, juuri muuta ei ole tarvinnut tehdä, sillä rakastan liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa painosta huolimatta. Liikunta siis ollu hetkittäin nyt vähäistä, mutta nyt alotin taas.Lähtekäähän muutkin liikkumaan ulkoilmaan.. ja antakaa kiloille kyytiä!! :wave: :attn: :attn: Pienillä tavoitepätkillä saa pidettyä tsemppiä yllä, itsessäni jo 8 kg painonpudotus tekee kummia, näytän tuolloin jopa hoikalta. 80 kiloisena minua pidetään 70 kiloisena.. ovat nuo kilot ilm.jakautuneet niin tiiviisti ympäriinsä tasaiseen, etteivät kaikki lillu ihan näkyvilläkään :LOL:
 

Yhteistyössä