Hyvää mutta suht terveellistä suolaista tarjottavaa kahvipöytään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Jotain suolaista tarttis loihtia kahvipöytään, mutta epäterveelliset herkut ei nyt houkuttele. Jotain suht terveellistä saisi siis olla, mutta mulla ei raksuta että mitä... Mielellään kuitenkin jotain muuta kuin perusvoileipiä. Auttakaahan!

esim kasvispiirakka, karjalanpiirakoita tummia sellaisia ja kevytleikkeleitä.
Piirakoista saa terveellisiä, jos käyttää vähärasvaisia kermoja, pohjaan tummia jauhoja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miten:
olis rieskarullat?

Tää vois olla hyvä, mutta mitä laittaisi täytteeksi?

Kylmäsavulohta osaan ja osaan poroa. Tuorejuustoa ja halutessa raastettua kurkkua.

Niin, ruisnappeja minä tekisin, lohta ja tilliä päälle, osaan vaikka katkarapusalaattia tai porosalaattia.

ite liputan myös ehdottomasti noittein ruisnappien puolesta. Nam!

Juu, vois olla ihan hyviä, mutta ruisnappeja ei ole (vai saako sellasia tehtyä helposti itse?) eikä kyllä kalaakaan. Ei viitsisi käydä kaupassa kun on niin viluista tuolla ulkona...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olis rieskarullat?

Tää vois olla hyvä, mutta mitä laittaisi täytteeksi?

Kylmäsavulohta osaan ja osaan poroa. Tuorejuustoa ja halutessa raastettua kurkkua.

Niin, ruisnappeja minä tekisin, lohta ja tilliä päälle, osaan vaikka katkarapusalaattia tai porosalaattia.

Oiskohan hyvää, jos laittaisi vaikka osaan tonnikalaa, maustamatonta tuorejuustoa, tilliä (+ jotain muuta maustetta) ja osaan jauhelihaa, maustamatonta tuorejuustoa, mausteita? Tomaattia ja kurkkuakin ehkä lisäksi? Vai meneeköhän taas jo aika epäterveellisen puolelle tonnarin, jauhelihan ja tuorejuuston takia...

Mikähän kasvistäyte olisi toimiva?

Yhteistyössä