hyvää maailmanlaajuista orgasmipäivää kaikille =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22725572:
jesjesjes, mä en oo ainut joka on päivistä sekasin lol
kaveri vaan huomautti että tänää on jo 22päivä että oon taas pikkusen myöhässä..

Ite eilen ihan umpiväsyneenä kävin miehen kanssa tällaista hienoa keskustelua.

- Huomenna ku syödään ja avataan lahjat... Ei ku hetko, ei huomenna ole aatto. :o Mitä mie oikein sekoilin..? Ja mihin mie jäin? Ai niin siis huomenna sitten vois... Ei ku ei se aatto ole huomenna vieläkään! Niin siis tänään vois... Ei ku helevetti...

Pää ihan jumissa ja päivät sekasi.

Ite eilen ihan umpiväsyneenä kävin miehen kanssa tällaista hienoa keskustelua.

- Huomenna ku syödään ja avataan lahjat... Ei ku hetko, ei huomenna ole aatto. :o Mitä mie oikein sekoilin..? Ja mihin mie jäin? Ai niin siis huomenna sitten vois... Ei ku ei se aatto ole huomenna vieläkään! Niin siis tänään vois... Ei ku helevetti...

Pää ihan jumissa ja päivät sekasi.
Mä olen käynyt samanmoista keskustelua omassa päässäni. Jotenkin ihan kuuppa jumissa, ollut jo pidemän aikaan. Ehkä tää tästä, tai sitten ei.:xmas:

Mä olen käynyt samanmoista keskustelua omassa päässäni. Jotenkin ihan kuuppa jumissa, ollut jo pidemän aikaan. Ehkä tää tästä, tai sitten ei.:xmas:

Varmaan helpottaa joulun jälkeen. :D Eilen jouluruokaostoksilla kattelin vähän muutakin ruokaa. Leivänpäällisleikkeleitä katsoessa mietin, että onko nauta porsasta... En siis halunnut possua noille ostaa, kun kinkussa sitä on riittävästi. Eilinen oli muutenkin jumipäivä. Kirjoitin jotain ja aloin kesken kirjoituksen miettiä, kirjoitinko g:n oikein. Piti mieheltä kysyä ja sekin meni ihan sekaisin, että miten se kirjoitetaan. :D Kaksi lahopäätä täällä yrittää saada joulua kasaan. x)

Ihana ku on muitakin lahopäitä =) Itsellä huomenna 7vkoa täyttävä vauva, kipeä 5 vuotias ja omakaan olo ei oo kaksinen niin saas nähdä millanen joulu tästä kehkeytyy.. Onneks joulukalenteri kertoo, koska se aatto on..

Varmaan helpottaa joulun jälkeen. :D Eilen jouluruokaostoksilla kattelin vähän muutakin ruokaa. Leivänpäällisleikkeleitä katsoessa mietin, että onko nauta porsasta... En siis halunnut possua noille ostaa, kun kinkussa sitä on riittävästi. Eilinen oli muutenkin jumipäivä. Kirjoitin jotain ja aloin kesken kirjoituksen miettiä, kirjoitinko g:n oikein. Piti mieheltä kysyä ja sekin meni ihan sekaisin, että miten se kirjoitetaan. :D Kaksi lahopäätä täällä yrittää saada joulua kasaan. x)
:laugh: Ihana, sä pelastit mun päiväni.:laugh:Että tuota sattuu nuoremillekin. :D Kun mulla sattuu just tuollaisa ajatusjumeja. Enhän mätoki enää mikään nuori tytönhuitukka ole (37v) joten liekö tää on alkavaa (tai pitkälle edennyttä) dementiaa.
:saint:

:laugh: Ihana, sä pelastit mun päiväni.:laugh:Että tuota sattuu nuoremillekin. :D Kun mulla sattuu just tuollaisa ajatusjumeja. Enhän mätoki enää mikään nuori tytönhuitukka ole (37v) joten liekö tää on alkavaa (tai pitkälle edennyttä) dementiaa.
:saint:

Mie pistän stressin ja raskauden ja neljän lapsen piikkiin näin 29-vuotiaana. :rolleyes: Tosin ilman stressiä ja raskautta oon mm. kiittänyt pullonpalautusautomaattia ääneen kuitista... En ainakaan tainnut olla silloin raskaana.

Voi jessus, tuli todistettua aivosumu. Mä lainasin vaikka piti lihavoida. Ja vielä ihan eri kohtakin.:laugh: Siis tulin hyvälle mielelle siitä kun kiittelit kullonpalautuskonetta.:laugh::laugh::laugh:

e035.gif
Kullonpalautuskonettapa tosiaan. Pitäähän niitä kiittää ja vieläpä niin, että takana olevatkin varmasti kuulevat. :snotty:

e035.gif
Kullonpalautuskonettapa tosiaan. Pitäähän niitä kiittää ja vieläpä niin, että takana olevatkin varmasti kuulevat. :snotty:
Ja taas mokailen, multa tuo näköjään onnistuu.:laugh: Ehkä tarttis tarkistaa viestit ennenkuin lähettää.:whistle:

Mutta hei,sähän näytit vain hyvää esimerkkiä niille takana oleville. Maailma olisi ainakin hitusen varran parempi kun kaikki tekisivätniinkuin sinä.:D

Yhteistyössä