Hyvää huomenta!

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
Täällä on täysi meno ollut päällä jo pitkään, esikoinen lähti kouluun klo 7 ja pikkuväki on siitä lähtien odottanut Muumeja :D
13v pitäisi vielä saada ajoissa taksille, 4v:lla on tänään kerhoa.
Kaupassa käynti ja siivous, siinä onkin tämän päivän ohjelman ja ainiin, mies tulee yöksi kotiin, huomenna lähtee loppuviikoksi reissuun.

Mitäs muiden aamuun?

Tässä istun aamukahvini ja voileipien kanssa, kuopus jo heräsi kattomaan lastenohjelmia, keskimmäinen vielä kuorsaa. Pitää sekin herättää Muumit kattomaan. Esikko tillustaa jo koulutiellä. ja mua väsyttää.. |O *haukotus*

e010.gif
Huomenta

Kohta lähdetään viemään esikoista 5-vuotiaiden päiväkerhoon joka alkaa klo8:30.
Mies on kipeenä :/ joten ei mennyt töihin.
Haetaan esikoinen kerhosta klo11:30. Huutikseen pitäs laittaa vaatteita myyntiin.Kotihommia, ulkoilua lasten kanssa. Sitten haen illalla yhden huutis kohteen jonka eilen ostin.

Kaikki alamme heräillä ja syömme tässä pikkuhiljaa aamupalaa.
Sitten päivä jatkuu koululla, tarhalla ja työllä...

Onneksi ollaan kaikki jo neljältä kotona, sitä odotan! :heart:

Kuuden maissa heräsin kun mies lähti töihin ja keitteli mulle kahvit... Lämmitän torppaa ja pikkuhiljaa muksut, yksi toisensa jälkeen, lähtee kouluun. Viimeisen koululaisen just herätin. Kunhan olen hänet saatellut pysäkille, pitää imuroida ja hiukan siivoilla muutenkin. Pienten kanssa taidan lähteä kyläilemään. Eipä taas mitään kummallista ohjelmaa.

Huomenta. Vauvat oli mummilassa yön. Piti vasta tänään mennä, mutta äitini ehdotti eilen että ottaisi. Tässä sitten lypsytouhuissa.

Kohta herättelen isompia. Esikoisella alkaa päiväkoti tänään. Tai no tutustuminen, joka piti olla eilen, mutta siirsin. Pe sitten varsinainen eka hoitopv.

Yhteistyössä