Hyvää huOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivää :kieh:

Creepy_pigman.gif

Viimeksi muokattu:
Huomenta pitkästä aikaa. Uudessa kodissa kiva heräillä.....tavaratkin alkaa olla paikoillaan.

Vappua emme sen kummemin juhli (turha juhla), lapselle vappupallo ostettu jo kaupan pihasta. Mies töissä tänään ja pienimmällä nuhaa, sisäpäivä taitaa muille tulla. Isompi menee kyllä kaverin synttärinaamiasiin illalla. Kuinkahan monta kertaa kysytään että "koska ne juhlat alkaa...." :)

Huomenta!

Muksu heräs varttia vaille 5, enkä saanut sitä uudelleen unille, kun ei väsyttänyt. Nyt kuulemma hänet on HERÄTETTY liian aikaisin ja nyt on väsy ja äksy olo... :kieh:

Että hyvää vappua mulle :laugh:
Tätä nyt tarttis jaksaa siihen ilta kasiin, jotta tuon saa unille...

Onneks tulossa puistokestit, mehua ja keksiä kavereiden kanssa. Lisäksi viime hetken ostokset tiimarista ja ruokakaupasta ja sit voi varmaan vaan alkaa odottamaan nukkumaan pääsyä?

Huomenna onkin sit vapaapäivä kaikilla ja keksitään jotain ulkoiluun liittyvää.

Huomenta! Nyt on nukuttu hyvin ja pitkään ja aurinko se vaan jaksaa paistaa. Aamu alkoi mahtavasti, löysin kadonneen lapun ja tajusin, ettei oo vielä menoa mihinkään.

Mulla ei oo suunnitelmia vapuksi, enkä kyllä mihinkään jaksaiskaan lähteä. :)

Huomenta!
Tänään ei mitään suunnitelmia, huomenna mennään tivoliin ja leikkipuistoon.

ps. ei mulle tullu vielä palstasynnytystä. olin aika varma et lähtö olis tullu mut sainkin sit unta. Miksi naisia pitää turhaan kiusata supistuksill jos ei kerran oo mitään tarkotusta syntyä! Mulla on nyt univelkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26171977:
Huomenta! Nyt on nukuttu hyvin ja pitkään ja aurinko se vaan jaksaa paistaa. Aamu alkoi mahtavasti, löysin kadonneen lapun ja tajusin, ettei oo vielä menoa mihinkään.

Mulla ei oo suunnitelmia vapuksi, enkä kyllä mihinkään jaksaiskaan lähteä. :)

Vappuna sadealue liikkuu maan pohjoisosan poikki ja sää viilenee vappupäiväksi.

Ilmatieteen laitoksen tänään tekemän ennusteen mukaan vesi- ja räntäsateita leviää maan pohjoisosaan vappuaaton kuluessa. Myös muualla maassa voi sadella vähän vettä illemmalla.

Vappuaattona pilvisyys on vaihtelevaa, runsainta pilvisyys on todennäköisesti maan pohjoisosassa. Lämpötila kohoaa maanantaina maan etelä- ja keskiosassa 9 ja 14 asteen välille, maan pohjoisosassa lämpötila on 4 asteen molemmin puolin.

Vappupäivän vastaisena yönä vesi- ja lumisateita tulee vielä paikoin maan itärajan pinnassa. Muutoin vappupäivä on koko maassa enimmäkseen poutainen, mutta tuulinen ja vapunaattoa viileämpi.

Huomenta! Hyvää Vapunpäivän aattoa!

Yö meni tosi huonosti. Piti miettiä ja märehtiä asioita, joihin pystyn itse vaikuttamaan. Sitten lapsetkaan eivät millään meinanneet nukkua. Varsinkin esikoinen märysi, kun ei päässyt uneen. : /

Yhteistyössä