Hyvää huomenta palsta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Onko jo muut aamuvirkut heränneet? Harmittaa, kun tähän aikaan ei vielä voi aloittaa suursiivousta. Herättäisi pian muut imuroinnilla :D Tiskauksestakin kuuluu tosi paljon kolinaa. Kai se on vain aloitettava ikkunan pesulla :) Juhannussiivous, here I come! ^^ Jotenkaan en meinannut saada viime yönä untakaan, kun odotti vaan et pääsee aloittaa tän siivoamisen.

• Tykkää
Reactions: Vilma*
HuOmenta !!!! :wave:

Ihana kun täällä muitakin aamusta pirteitä. Itse nautin tässä suuren puuroannoksen, sitten töihin.

Mukavaa ja ReiPasta päivää kaikille !!!! Aurinko paistaa.:cool:

• Tykkää
Reactions: Vilma*
Mä en ikinä nousisi näin aikaisin aamulla siivoamaan. Lapsen kanssa olisi pakko herätä jos näin aikaisin heräisi tai jos pitäisi töihin, mutta muuten en todellakaan heräisi tähän aikaan. Nyt yritän sinnitellä hereillä kun yövuoro loppuu 7.15.

• Tykkää
Reactions: marabou
[QUOTE="Hoitsu";28623549]Mä en ikinä nousisi näin aikaisin aamulla siivoamaan. Lapsen kanssa olisi pakko herätä jos näin aikaisin heräisi tai jos pitäisi töihin, mutta muuten en todellakaan heräisi tähän aikaan. Nyt yritän sinnitellä hereillä kun yövuoro loppuu 7.15.[/QUOTE]

Kohta pääset koisaa :):):)

Oikein hyvää huomenta!

Täällä myös pirteänä hereillä :) Nyt rauhassa kahvia juon ja sitten juoksulenkille. ihanaa kun pääsee tällä viikolla aamusta kun työt alkaa myöhemmin.

Mukavaa päivää kaikille!

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta!! Mä olen n. 14 tuntia sitten saannut tiedom että 7 lta alkais työt... Menen töihin mulle täysin vieraaseen paikkaan, en ole tehnyt yhtään mitään aikaisemmin tk:n vuodeosastolla... Tulee aika jännät 4 päivää, huh huh. Taitaa jäädä suuremmat juhsnnus siivoukset tekemättä...

Viimeksi muokattu:
Ihanaa huomenta!

Otin juhannuskinkun illalla sulamaan ja toivomme ihmettä saamme sen kunnialla paistettua jussina. ei se voi epäonnistua, jussi ei oo jussi ei kinkkua:D

Aamusta jo taikinakoneet laulaneet ja tein aamiaiseksi patonkeja, riisipiirakoita ja lohipiirakkaa.

Ihanaa huomenta!

Otin juhannuskinkun illalla sulamaan ja toivomme ihmettä saamme sen kunnialla paistettua jussina. ei se voi epäonnistua, jussi ei oo jussi ei kinkkua:D

Aamusta jo taikinakoneet laulaneet ja tein aamiaiseksi patonkeja, riisipiirakoita ja lohipiirakkaa.

Kinkkua? Juhannuksena? Oikeesti? Mielenkiintoinen perinne, onko ihan joku pitempiaikanen juhannueväs vai omalla perheellä muokkautunu? :)

[QUOTE="malla";28623660]Kinkkua? Juhannuksena? Oikeesti? Mielenkiintoinen perinne, onko ihan joku pitempiaikanen juhannueväs vai omalla perheellä muokkautunu? :)[/QUOTE]Ihan ite ollaan kavereille alettu valmistamaan kaiken muun syötävän lisäksi. Kinkku kun on niin hyvää niin ei sitä voi syödä vain jouluna.

Yhteistyössä